Mô tả công việc
• Developing and hunting for new business opportunities and securing these to further expand the company's market share.
• Responsible for building relationship with clients who visit the showroom and selling products (coffee machine and home appliances) to meet customer needs. Taking care of existing customers and push sales orders.
• Manage account, maintaining and updating sales and customer records.
• Stay up to date with new products and features.
• Support sales team to do sales administration tasks (process sales order, quotation, contract).
• Completing sales report as required.
• Collaborate with cross-functional teams to enhance customer experience and drive showroom revenue growth.
Yêu cầu công việc
• Skills & Experiences
- At least 3 years related working experience;
- Strong network of hotels or restaurants/cafe.
- Experience in selling B2B;
- Experience with HORECA/F&B channels;
- Excellent in negotiation and client relationship skills;
- Good presentation, time management and coordination skills;
- Good communication skills in Vietnamese and English.
• Qualifications
- Candidates with a Bachelor degree in Economics, Commerce, or Business Management or a related discipline;
- Other known industry qualifications and certifications would be an advantage.
• Personality Attributes
- Professionally presented;
- Self-motivated and willing to work outside the normal business working hours to meet business and client expectations;
- A positive, results oriented and customer focused attitude;
- A desire to take responsibility and ownership to see actions/issues through to completion;
- The ability to adapt quickly to a changing environment that often requires proactive and innovative solutions.
Quyền lợi được hưởng
Remuneration and benefits
- Attractive base salary (16 - 20 mil), incentives, and allowances;
- Bonus on sales target;
- Professional training;
- Social and health insurances.
- Other attractive benefits of Perfetto
“Taxi Mai Linh” với màu xanh lá cây đặc trưng đại diện cho Màu xanh cuộc sống, Màu xanh môi trường và Màu xanh an toàn giao thông, nay đã là một thương hiệu quen thuộc, gần gũi với không chỉ người tiêu dùng trong nước mà cả du khách nước ngoài.
Với phương châm “Khách hàng là tất cả” và “An toàn, tiện lợi, mọi lúc, mọi nơi”, từ ngày đầu thành lập đến nay Mai Linh không ngừng mở rộng địa bàn, nâng cao chất lượng phương tiện, phát triển dịch vụ, huấn luyện đội ngũ lái xe, ứng dụng cập nhật công nghệ trong phục vụ khách hàng.
Với sự nỗ lực không ngừng, Tập đoàn Mai Linh đã khẳng định được vị trí thương hiệu hàng đầu trong ngành vận tải hành khách ở Việt Nam.
Review Mai Linh
Công ty thường xuyên trễ lương, không đóng BHXH cho nhân viên
Làm thêm giờ thì cũng không tính lương OT. Tình hình dịch bệnh không hỗ trợ nhân viên mà còn trừ lương của nhân viên.
Công ty lách luật ký hợp đồng dịch vụ để công ty không cần đóng bảo hiểm xã hội. Công ty trả lương trễ cho nhân viên. Thưởng hay tặng gì cũng quy ra voucher đi taxi.