Mô tả công việc
Section Manager for North Dept. / Sales & Marketing Division – field of NPK Fertilizer, working at Transaction Office at HCMC
1. Sales Strategy Development: Propose and implement detailed and comprehensive sales strategies to increase sales revenue and expand market share in the field of NPK fertilizer.
2. Leadership and Management of Sales Department: Manage and guide sales managers and sales teams to achieve sales targets and performance objectives.
3. Market Analysis and Competitor Analysis: Monitor and analyze the market, competitors, and industry trends to develop appropriate and effective sales strategies.
4. Customer Relationship Management and Partner Relationship Management: Build and maintain strong relationships with strategic customers and key partners to optimize sales opportunities.
5. Contract Negotiation and Business Agreement: Participate in negotiations with customers and partners to secure profitable and sustainable sales contracts.
6. Data Management and Reporting: Track, analyze, and report on sales data to evaluate performance and propose improvement measures.
7. Employee Training and Development: Train and develop sales staff to enhance their capabilities and work performance.
Yêu cầu công việc
- Male age from 25-35
- Bachelor’s Degree or higher in Business, Marketing, or related field
- Good at English skills and Computer: MS Office/Internet
- Minimum of 03 years of experience in sales management, preferably in the fertilizer, chemical or agricultural industry.
- Strong communication and negotiation skills, with the ability to build and maintain good relationships with customers and partners.
- Willingness to business travel as needed.
- Salary be negotiated (depend on experience & competence)
Quyền lợi được hưởng
- Thưởng tháng 13 + Doanh Thu (Trao đổi chi tiết khi Phỏng vấn)
- Tăng lương 1 lần/ Năm
- Khám sức khỏe, du lịch công ty....
- Các Bảo hiểm theo quy định Luật Việt Nam.
“Taxi Mai Linh” với màu xanh lá cây đặc trưng đại diện cho Màu xanh cuộc sống, Màu xanh môi trường và Màu xanh an toàn giao thông, nay đã là một thương hiệu quen thuộc, gần gũi với không chỉ người tiêu dùng trong nước mà cả du khách nước ngoài.
Với phương châm “Khách hàng là tất cả” và “An toàn, tiện lợi, mọi lúc, mọi nơi”, từ ngày đầu thành lập đến nay Mai Linh không ngừng mở rộng địa bàn, nâng cao chất lượng phương tiện, phát triển dịch vụ, huấn luyện đội ngũ lái xe, ứng dụng cập nhật công nghệ trong phục vụ khách hàng.
Với sự nỗ lực không ngừng, Tập đoàn Mai Linh đã khẳng định được vị trí thương hiệu hàng đầu trong ngành vận tải hành khách ở Việt Nam.
Review Mai Linh
Công ty thường xuyên trễ lương, không đóng BHXH cho nhân viên
Làm thêm giờ thì cũng không tính lương OT. Tình hình dịch bệnh không hỗ trợ nhân viên mà còn trừ lương của nhân viên.
Công ty lách luật ký hợp đồng dịch vụ để công ty không cần đóng bảo hiểm xã hội. Công ty trả lương trễ cho nhân viên. Thưởng hay tặng gì cũng quy ra voucher đi taxi.