Mô tả công việc
I. Laguna Park Operation:
1. Ensure Laguna Park the efficient operation of Laguna Park is under safe and saving.
2. Monitor all the daily operation activities such as:
- Front Desk to assist guests’ requests, handle check-in, check-out and bookings follow resort standards as well as make sure the hotline is available 24/7.
- Admin tasks to follow up with all activities and relevant documents: in-house purchases, HK store & stock, payments, VAT invoices and immigration reports to police to ensure the tasks done efficiently.
- Manage Housekeeping to make sure cleanliness of room standards; inspect the unit’s condition and report regularly.
3. Make sure the daily, weekly and monthly reports are timely updated to managers and all related departments.
4. Ensure and keep maintain the good condition, landscaping of all units and public area.
5. Ensure the guest satisfaction, enhance excellent online reviews and propose operational action plans to improve services.
5. Manage the roster, working tasks, update SOP and training for the Team.
6. To complete any additional tasks assigned by the Director of Property Sales & Marketing
II. Sales & Marketing:
1. Support to launch the sales promotions, campaigns, event & update all guest feedbacks to Sales & Marketing for the company goal’s achievement.
2. Work closely with Sales & Marketing for all the relevant tasks.
III. Control finance
1. Prepare the Department budget and propose to upper management
2. Be responsible for LP operation cost and others
3. Ensure the department’s budget and cost are in line and strictly controlled
IV. Owner’s Service:
1. Closely communicate and maintain good relationship with the owners.
2. Manage to arrange and deliver the best service to the owners including receiving bookings and all arrangement for their request during their stay.
3. Prepare all the reports related to the Property and send to the owners.
4. Work closely with finance on the Rental return report and send to the owners.
Quyền lợi được hưởng
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
- Có kinh nghiệm dạy năng khiếu ở trung tâm, trường mầm non là một lợi thế
- Yêu trẻ, năng động, nhiệt huyết
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
“Taxi Mai Linh” với màu xanh lá cây đặc trưng đại diện cho Màu xanh cuộc sống, Màu xanh môi trường và Màu xanh an toàn giao thông, nay đã là một thương hiệu quen thuộc, gần gũi với không chỉ người tiêu dùng trong nước mà cả du khách nước ngoài.
Với phương châm “Khách hàng là tất cả” và “An toàn, tiện lợi, mọi lúc, mọi nơi”, từ ngày đầu thành lập đến nay Mai Linh không ngừng mở rộng địa bàn, nâng cao chất lượng phương tiện, phát triển dịch vụ, huấn luyện đội ngũ lái xe, ứng dụng cập nhật công nghệ trong phục vụ khách hàng.
Với sự nỗ lực không ngừng, Tập đoàn Mai Linh đã khẳng định được vị trí thương hiệu hàng đầu trong ngành vận tải hành khách ở Việt Nam.
Review Mai Linh
Công ty thường xuyên trễ lương, không đóng BHXH cho nhân viên
Làm thêm giờ thì cũng không tính lương OT. Tình hình dịch bệnh không hỗ trợ nhân viên mà còn trừ lương của nhân viên.
Công ty lách luật ký hợp đồng dịch vụ để công ty không cần đóng bảo hiểm xã hội. Công ty trả lương trễ cho nhân viên. Thưởng hay tặng gì cũng quy ra voucher đi taxi.