In the Platform Support role, you will represent SPX in interactions with key clients to ensure mutual objectives are met. You will coordinate and manage projects or initiatives involving the clients, and internal teams, interpret performance data, and oversee key performance indicators (KPIs). Your responsibilities include project coordination, resolving client-related issues, and collaborating with internal teams to enhance the customer experience. Additionally, you will be responsible for maintaining SOPs and managing operation-related tasks.
- Client Representation and Coordination:
- Act as the primary liaison between SPX and key clients to ensure alignment on objectives.
- Coordinate and oversee projects or initiatives with key clients/internal teams, ensuring adherence to scope and timelines.
- Review and maintain SOPs related to key clients to ensure operational consistency and efficiency.
- Coordinate with internal teams to ensure optimal performance on BAU days and campaign days, covering aspects such as goods handover, headcounts, working schedules, space allocation, and more.
- Address and resolve issues affecting key clients to enhance customer experience.
- Collaborate with internal teams to identify, analyze, and resolve problems
- Manage internal issues related to operations.
- Data Analysis and Performance Monitoring:
- Ability to interpret data, reports, and dashboards to provide actionable insights.
- Monitor and track KPIs through established systems.
- Conduct daily performance monitoring to ensure targets are met.
- Additional Responsibilities:
- Perform other tasks as assigned by the team lead to support overall team objectives and operations.
- Working time: Monday - Saturday
- Bachelor’s degree in Business Administration, Project Management, or a related field.
- Proven experience in project coordination or management, with client-facing responsibilities preferred.
- Strong analytical skills with the ability to interpret data and generate insights.
- Excellent problem-solving abilities with a proactive approach to issue resolution.
- Effective communication and interpersonal skills for collaboration with internal teams and clients.
- Experience with SOPs and warehouse operations is a plus.
- Strong stakeholder management skills.
- English to effectively collaborate with stakeholders across regions.
Công ty CP TEKCOM là đơn vị Sản xuất và Thương mại sản phẩm Ván ép phủ phim (Film Face Plywood), sử dụng trong công nghiệp xây dựng cơ bản. Tiền thân là Cty TNHH Kỹ Thương (thành lập năm 2005), Cty CP TEKCOM bắt đầu phát triển nhanh và mạnh từ tháng 11 năm 2007 đến nay.
Với 6 giá trị cốt lõi: Tôn trọng (Respect), Thực hiện cam kết (Commitment), Khả năng thích ứng (Adaptability), Hợp tác và kết nối đội nhóm (Teamwork and Collaboration), Chính trực (Integrity) và Sáng kiến cải tiến (Innovation), TEKCOM tạo ra một môi trường làm việc mà ở đó tất cả các thành viên đều có quyền tham gia đóng góp ý kiến, cải tiến sáng kiến và định hình nét văn hoá TEKCOM riêng biệt.
Hiện nhà máy sản xuât ván ép phủ phim được đặt tại Tân Uyên - Bình Dương, VPĐD Hà Nội và văn phòng trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh với tổng nhân sự toàn hệ thống trên 800 Công nhân viên.
Về đối ngoại, TEKCOM hướng đến thị trường đa quốc gia với nhóm sản phẩm chất lượng cao và dịch vụ tốt. Về đối nội, TEKCOM đặt ra mục tiêu trở thành một tổ chức học hỏi và phát triển. Vì vậy, bên cạnh việc đào tạo một đội ngũ quản lý kế thừa từ nội bộ, TEKCOM cũng thu hút nguồn nhân lực chất lượng cao, có khát khao học hỏi, có kỹ năng và trải nghiệm công việc tốt để đáp ứng mục tiêu phát triển kinh doanh của Công ty.
Review Công Ty Cổ Phần Tekcom
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện chế bảo hiểm tốt (id)