Mô tả công việc
· Developing and implementing communication plans to establish, maintain, and develop public relations and media relationships (Press, KOLs, Influencers...).
· Creating and executing monthly content plans & performance plans for digital channels (Facebook, Website, Instagram, Tiktok...) regarding products and new collections based on business and brand objectives.
· Creating ideas for image and video content for communication channels (Facebook, Tiktok, Instagram, Youtube...) suitable for the brand and target customers.
· Handling content-related tasks, ensuring consistent content across all channels that meet the requirement of the brand and target customers.
· Supervising the filming and editing of fashion videos/live streams on social media using specialized software for the responsible communication channels.
· Monitoring and updating the performance of communication channels (Fanpage, Website, Instagram, Tiktok, Influencers...) regarding the posting of information.
· Conducting sponsorship and event activities involving the company or BOD, negotiating and securing appropriate benefits for the company.
· Supporting communication tasks related to: writing PR articles, drafting press releases, organizing press conferences to introduce the brand, posting on internal media sites, sending brand updates to partners...
· Supervising and coordinating with related departments for responsible projects.
· Collecting and analyzing data to generate reports as required, aiming to improve the quality of content on the responsible social media channels.
Yêu cầu công việc
· Minimum of 3 years of experience in a similar position.
· Bachelor's degree in Economics, Marketing, or Journalism - Communication - PR.
· Preference for candidates with experience in THE FASHION INDUSTRY
· Strong management and organizational skills.
· Good writing/editing skills.
· Understanding of communication activities for branding and new product launches.
· Creativity with knowledge of products, imagery, and display at points of sale.
· Having relationships with press, KOLs, KOCs is an advantage.
· Timely reporting of any arising incidents to the leadership.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CÔNG TY CỔ PHẦN THIẾT BỊ ĐIỆN PHƯỚC THẠNH - Với phương châm “ Chia sẻ lợi nhuận với khách hàng – Giữ chữ tín trong mọi hoàn cảnh”, đó là lý do dù trải qua hàng loạt những biến động của thị trường, nhưng Phước Thạnh vẫn luôn đứng vững và phát triển, khẳng định vị thế của mình trên thị trường phân phối của Việt Nam, giữ vững niềm tin trong tâm trí khách hàng và các đối tác.Ngay từ khi thành lập, chúng tôi luôn quan tâm và đặt lợi ích của Qúy khách hàng, Qúy đối tác lên hàng đầu bằng cách cung cấp những sản phẩm uy tín với chất lượng tốt nhất, đẳng cấp nhất từ nhãn hàng thiết bị điện hàng đầu của Nhật – Panasonic. Nhưng nhận thấy vậy vẫn chưa đủ, Phước Thạnh còn muốn mang lại cho khách hàng những sản phẩm chất lượng đảm bảo, giá cả phải chăng mà trên thị trường chưa đáp ứng được, đó cũng là lý do nanoco ra đời.Là thương hiệu riêng của Phước Thạnh, nanoco ( gọi tắt là Nano ) mang trên mình sứ mệnh luôn đồng hành với các đại lý trên mọi nẻo đường, mang lại các sản phẩm chất lượng đẳng cấp mà người tiêu dùng mong muốn, hỗ trợ các kiến thức chuyên ngành điện và tiếp bước trong chặn đường ngành xây dựng.Chúng tôi luôn chú trọng và đặt yếu tố chất lượng và sự an toàn lên hàng đầu. Do đó, Qúy đối tác, Qúy khách hàng hãy yên tâm và có thể tin tưởng tuyệt đối khi đến với nanoco.Với mạng lưới phân phối hơn 700 đại lý, những sản phẩm thiết bị điện mang thương hiệu Panasonic, nanoco đã có mặt trên khắp tỉnh thành Việt Nam.