This role is managing the performance of the Premium Collection team in alignment with approved policies, guidelines, and objectives. The goal is to serve customers effectively and efficiently.
Job Responsibilities
Ensuring excellent customer service throughout the policy lifecycle. This contributes to customer retention, higher paid rates, increased customer satisfaction, attracting new customers, and enhancing the company’s image and brand.
Key Responsibilities
- Processing: Ensure that customer payments are processed accurately according to the Premium Collection Manual and Guidelines. Maximize team performance to achieve business-as-usual KPIs and objectives.
- Complaint Resolution: Collaborate to swiftly and effectively address customer complaints related to operational issues.
- Operating Manual Updates: Keep the Operating Manual up-to-date and communicate changes effectively to relevant parties. Ensure quality control, risk management, and compliance.
- Collaboration: Coordinate with other teams in Operations and various departments across the company to solve problems effectively.
- Process Transformation: Drive process improvements to enhance operational efficiency. Understand and effectively utilize resources of our large-scale service network, provided by internal systems, departments, policies, and procedures. Team Development: Foster team growth, improve productivity, and maintain high-quality standards.
This Role Is
- To drive Premium Collection performance, ensure the team operates smoothly to achieve business objectives.
- To effectively collaborate with other sections to ensure timely project implementation and the attainment of expected results.
Qualifications / Bằng Cấp
- University Graduate in Finance, Banking, Insurance. Having MBA is a strong advantage.
- Minimum 8-year experience in Life Insurance, Banking or Financial services sector including 5 years in management.
- Knowledge: Management, Life Insurance, Project Management, in-depth knowledge of local and national government, Office computer
- Skills: Problem solving, judgment, communication, crisis & conflict management, decision making, analytical thinking, adaptability, customer oriented, negotiation, presentation, project management and process improvement.
- Leadership: Strong leadership capabilities including strategic & commercial acumen, execution excellence, leading innovation and change, integrity, customer centricity, collaborative teamwork, and talent development; proven ability to set targets, and motivate teams to deliver goals in a high performing culture.
Công ty Cổ phần thương mại Dịch Vụ Cổng Vàng - GOLDEN GATE GROUP bắt đầu hoạt động kinh doanh dịch vụ ẩm thực từ 2005, hiện tại chúng tôi đã có gần 10.000 đối tác làm việc tại hơn 100 nhà hàng thuộc 20 mô hình tiên phong về dịch vụ ăn uống tại Việt Nam.
- Kichi Kichi: Lẩu băng chuyền
- Ashima : Lẩu nấm thiên nhiên
- Vuvuzela: CLB bia tươi
- Sumo BBQ: Lẩu nướng Nhật Bản
- Isushi: Buffet Nhật Bản
- Gogi House: Nhà hàng Hàn Quốc
- Daruma : Quán ăn nhanh Nhật Bản
- City Beer Station: Trạm bia thành phố
- Hutong: Thiên đường lẩu Hong Kong
- Cowboy Jack's : Nhà hàng Mỹ
- Kintaro Udon: Quán mỳ Nhật Bản
- K - Pub: Vườn nướng Hàn Quốc
- Phố ngon 37 : Món ăn đường phố
- Ba con cừu: Lẩu cừu Mông Cổ
- I Cook : Món ngon tại nhà
Để đáp ứng tốc độ phát triển nhanh chóng của công ty, Golden Gate chào đón những nhân viên năng động, tài năng, ham học hỏi, nhiều hoài bão và mong muốn thể hiện tài năng gia nhập đội ngũ của chúng tôi.
Review GOLDEN GATE GROUP
Công ty khá ổn, có động lực làm việc và cống hiến, sau dịch khá nhiều biến động (RV)
Công ty CEO rất ok, chiến lược tốt và môi trường làm việc phát triển bản thân, thường làm việc ngoài giờ (RV)