Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develops and implements a Sales Action Plan that is aimed to maximize revenue potentials from all market segments;
- Carrying out daily telesales/sales calls;
- Building a good relationship with customers. Handling the business or request brought by the clients to maximise their potential requirements;
- Maintaining and developing long term relationships with customers, ensuring that our clients satisfy;
- Calculating and negotiating customer quotations to the company terms and conditions which meet both the customers and company requirements;
- Provides feedback to the Supervisor on prevailing market needs, wants, trends and challenges;
- Hunting for new business, prospects, research and development of new customers;
- Conducting and evaluating customers surveys ,resolve customer service situations;
- Represent the company in a professional manner and will fulfill any other duties assigned by the Supervisor;
- Maintain a profitable and reputable. Monitoring and managing sales growth;
- Working with Outlet Manager to improve service in the outlets base on guest comments;
- Work with Marketing team to develops and implements the Marketing Plan which includes a Events Plan, data Gathering;
- Ensuring all operational and personnel paperwork is accurate, complete and submitted on time;
Yêu Cầu Công Việc
At least 01 year experience in similar position in Hospitality Industry
At least Senior College graduation in Hospitality Management or Business Administration
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 8 Tr - 12 Tr VND
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.