Mô tả công việc
Examine records, gathering data, and assessing potential collaboration partners;
Report directly to Head of Franchise Department.
Develop and evaluate KPIs for each Franchise Executive;
Coaching and training the business activities of the Franchise Executive;
Check and evaluate the franchisor&039;s activities monthly through sales revenue and operating expenses data;
Coordinate and link with departments such as: I&C Department, Human Resources, Marketing, Merchandise, Accounting, ... to ensure the timely implementation of the plan, manage arising problems and additional difficulties;
Obtain information and consulting with clients that are interested in learning more about franchising;
Increase the number of vehicles in your search for potential franchisees;
Coordination of departments to distribute consulting materials and information through various communication channels in order to attract franchisees;
Research, evaluate and develop the company&039;s franchise model;
Develop development goals with policies to support Franchisee;
Yêu cầu công việc
Fluent in English and Vietnamese communication;
Take role sales full- cycle;
Negotiation skill; Presentation skill; Computer abilities.
At least 02 years of experience in Sales Franchise;
Quyền lợi
Working in a dynamic and fast- growing environment with many opportunities for promotion and development.
12 annual leaves/year;
100% salary in 2 months of probation;
Attractive salary;
Special health insurance package of GS25;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-19 02:10:02
Được thành lập vào năm 2009, hoạt động kinh doanh trên 3 lĩnh vực chính là Phân phối, Xuất Nhập khẩu và Đầu tư.
Với định hướng phát triển chủ đạo là xuất nhập khẩu và phân phối các mặt hàng tiêu dùng, chúng tôi còn là doanh nghiệp đi đầu trong việc phân phối vật liệu xây dựng và các sản phẩm công nghiệp khác. IMEXCO đã xây dựng nên thương hiệu của mình nhờ mạng lưới phân phối trải rộng khắp phạm vi cả nước và luôn phát triển không ngừng và trở thành nhà phân phối độc quyền trong khu vực, cũng như trở thành đối tác chiến lược của các nước trên thế giới nói chung và khu vực Đông Nam Á nói riêng.