- Support in implementation of the BCA project in accordance with the agreed project work plan and timelines;
- Assist Programme/Project Managers with synthesising project reports and other project deliverables;
- Provide communications support to document project highlights and promote IUCN work;
- Act as a liaison between the programme/project and corporate services on all financial and administrative matters;
- Provide logistical support for programme/project activities such as events, meetings and travel;
- Support the programme staff in setting up regular internal coordination meetings, minuting meetings, tracking and follow-up of agreed action points;
- Support Senior Communications and Outreach Officer in preparing communications materials for project activities, videography, photography, managing social media, story write-ups, publications, translations and interpretation, etc..
- Maintain up-to-date internal files and templates for easy access and retrieval, and support project staff in filing and maintaining project documentation;
- Update project data and relevant information on the IUCN’s project portal with the support of the programme/project manager;
- Support contractual processes for new projects, following stipulated internal procedures and particular project requirements;
- Assist in the preparation of partners’ and consultancy contracts, obtaining clearance and approvals;
- Support the procurement procedure of goods and services related to project activities in compliance with organizational procurement policies and donor requirements;
- Review project invoices, expense claims and partners’ reports and ensure documentation is completed to the highest standard prior to sending it to Finance Unit.
- Bachelor or equivalent degree preferably in environmental management, biology, forestry or related fields;
- A minimum of 3 years of experience in project administration and implementation, ideally within the non-profit or development sectors. This includes logistic support, organizing events, coordinating resources, managing schedules, and overseeing project activities to ensure smooth operations.
- Proven experience working effectively in international teams and multidisciplinary groups, fostering collaboration and mutual understanding.
- Willingness to frequently travel within the country, sometimes at short notice;
- Excellent command of English is essential for both written and spoken communication. Strong interpretation and translation skills are required to facilitate clear communication between diverse teams and stakeholders, particularly in cross-cultural and multilingual contexts.
- Computer literacy in MS Office packages;
- Excellent organizational and networking skills, team-oriented attitude, problem solving skills and ability to work independently;
- Highly organized, detail-oriented, and self-motivated, with the ability to manage multiple tasks, prioritize effectively, and meet deadlines. APPLICATIONS
Applicants will be asked to create an account and submit their profile information. Applications will not be accepted after the closing date. The vacancy closes at midnight, Swiss time (GMT+1 / GMT+2 during Daylight Saving Time, DST). Please note that only selected applicants will be personally contacted for interviews.
Other job opportunities are published in the IUCN website: https://www.iucn.org/involved/jobs/
Công ty cổ phần thương mại Việt Hồng, tiền thân là doanh nghiệp tư nhân Việt Hồng được thành lập và hoạt động từ năm 1991, hoạt động trong lĩnh vực: cung cấp lắp đặt các sản phẩm nhôm thanh caocấp, khung nhôm cửa kính, hệ thống cửa tự động, tấm ốp hợp kim, tấm ốp nhôm Alucobond, cung cấp lắp đặt sản phẩm cửa cuốn San Yuan Hi!DOOR Đài Loan, cung cấp các linh phụ kiện cửa nhôm kính và cửa cuốn, sản xuất các sản phẩm kính hộp cách âm cách nhiệt trên dây chuyền hiện đại được nhập khẩu từ Châu Âu…, Công ty đã tham gia thi công và hoàn thành nhiều công trình xây dựng dân dụng, công nghiệp, hạ tầng kỹ thuật, …. trong phạm vi cả nước và đã được các đối tác đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHXH, BHTN và BHYT theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Tập đoàn Việt Hồng thành lập vào ngày 15 tháng 3 năm 1993, tiền thân là Công ty TNHH Việt Hồng. Trong quá trình phát triển cùng nền kinh tế, Việt Hồng chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Việt Hồng (VHG JSC) vào năm 2021. Từ ngày đầu thành lập, VHG tiên phong trong lĩnh vực tiếp thị và phân phối thiết bị nhiếp ảnh, kỹ thuật số, và KODAK là thương hiệu độc quyền đầu tiên tại Việt Nam.
Mission
Đất nước ta đang trên đà phát triển, với những thành tựu to lớn về mọi mặt Kinh tế - Xã hội mở ra những vận hội mới. Việt hồng không ngừng vận động, tìm tòi mở ra những hướng đi mới. Từ doanh nghiệp chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực cung cấp lắp đặt các sản phẩm nhôm kính của các đối tác nước ngoài, Công ty đã mạnh dạn đầu tư nhập khẩu dây truyền sản xuất hiện đại từ Châu Âu chủ động sản xuất , đem lại doanh thu và lợi nhuận tăng trưởng cao …