Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Spare Part Warehouse Clerk (Moulding) - Thủ Kho Phụ Tùng
Transimex
85 việc làm
11 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
07/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Số 1 Đường số 3, Khu Công Nghiệp Việt Nam Singapore III, Phường Hội Nghĩa, Thị xã Tân Uyên, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
* We think it's important that you're in control of your data and as part of the recruitment process; Your direct application at LEGO Careers Website will be prioritized.
* Nhằm tuân thủ quy định bảo vệ dữ liệu chung (GDPR) trong quy trình tuyển dụng tại tập đoàn LEGO, ứng viên vui lòng ứng tuyển trực tiếp tại trang web LEGO Careers để đảm bảo thông tin của bạn sẽ được bảo mật.
* This position will be temporarily working in LEGO Training Facility (Eastern International University - Binh Duong) & fully relocated to VSIP3 by early 2025. Shuttle buses are provided from HCMC & Bien Hoa City.
* Vị trí này sẽ tạm thời làm việc tại Trung tâm Đào tạo của LEGO Manufacturing Vietnam (Trường Đại học quốc tế Miền Đông - Bình Dương), và sẽ di chuyển địa điểm làm việc về khu vực nhà máy tại VSIP3 vào đầu năm 2025. Công ty có hỗ trợ xe đưa đón từ khu vực TP.HCM và TP. Biên Hòa.
Core Responsibilities
Supply spare parts, consumables, chemicals and PPE to internal costumers.
Write off from system all material supplied.
Execution of Cycle Count and variances analysis.
Report any discrepancy found physical vs system in spare parts warehouse to the SP supervisor.
Store in proper location and right conditions new and existing material.
Perform 5's in a daily basis.
Support supervisor to excecute actions regarding metrics established for the area in case of a problem.
Support supervisor in case of an audit finding or recommendation.
Quality: High focus on do It right the first time.
Learning: In everyday basis, different types of spare parts, components.
Caring: Support the company's priorities by caring about his/her safety and also caring about team mates.
Supply spare parts, consumables, chemicals and PPE to internal costumers.
Write off from system all material supplied.
Execution of Cycle Count and variances analysis.
Report any discrepancy found physical vs system in spare parts warehouse to the SP supervisor.
Store in proper location and right conditions new and existing material.
Perform 5's in a daily basis.
Support supervisor to excecute actions regarding metrics established for the area in case of a problem.
Support supervisor in case of an audit finding or recommendation.
Quality: High focus on do It right the first time.
Learning: In everyday basis, different types of spare parts, components.
Caring: Support the company's priorities by caring about his/her safety and also caring about team mates.
* We think it's important that you're in control of your data and as part of the recruitment process; Your direct application at LEGO Careers Website will be prioritized.
* Nhằm tuân thủ quy định bảo vệ dữ liệu chung (GDPR) trong quy trình tuyển dụng tại tập đoàn LEGO, ứng viên vui lòng ứng tuyển trực tiếp tại trang web LEGO Careers để đảm bảo thông tin của bạn sẽ được bảo mật.
* This position will be temporarily working in LEGO Training Facility (Eastern International University - Binh Duong) & fully relocated to VSIP3 by early 2025. Shuttle buses are provided from HCMC & Bien Hoa City.
* Vị trí này sẽ tạm thời làm việc tại Trung tâm Đào tạo của LEGO Manufacturing Vietnam (Trường Đại học quốc tế Miền Đông - Bình Dương), và sẽ di chuyển địa điểm làm việc về khu vực nhà máy tại VSIP3 vào đầu năm 2025. Công ty có hỗ trợ xe đưa đón từ khu vực TP.HCM và TP. Biên Hòa.
Core Responsibilities
Supply spare parts, consumables, chemicals and PPE to internal costumers.
Write off from system all material supplied.
Execution of Cycle Count and variances analysis.
Report any discrepancy found physical vs system in spare parts warehouse to the SP supervisor.
Store in proper location and right conditions new and existing material.
Perform 5's in a daily basis.
Support supervisor to excecute actions regarding metrics established for the area in case of a problem.
Support supervisor in case of an audit finding or recommendation.
Quality: High focus on do It right the first time.
Learning: In everyday basis, different types of spare parts, components.
Caring: Support the company's priorities by caring about his/her safety and also caring about team mates.
Supply spare parts, consumables, chemicals and PPE to internal costumers.
Write off from system all material supplied.
Execution of Cycle Count and variances analysis.
Report any discrepancy found physical vs system in spare parts warehouse to the SP supervisor.
Store in proper location and right conditions new and existing material.
Perform 5's in a daily basis.
Support supervisor to excecute actions regarding metrics established for the area in case of a problem.
Support supervisor in case of an audit finding or recommendation.
Quality: High focus on do It right the first time.
Learning: In everyday basis, different types of spare parts, components.
Caring: Support the company's priorities by caring about his/her safety and also caring about team mates.
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Do you have what it takes?
Secondary vocational school, college or higher is preferred
Must be highly proficient with MS Office (Excel, Outlook,...)
Prefer to have experience about inventory management of technical parts.
Prefer to have experience in manufacturing environment.
Work and follow shift pattern.
Interpersonal skills: collaboration, teamwork, proactive and service attitude, personal and professional ethics.
Ability to read and understand English.
What's in it for you?
Here are some of what to expect:
• Family Care Leave - We offer enhanced paid leave options for those important times.
• Insurances - All colleagues are covered by our life and disability insurance which provides protection and peace of mind.
• Wellness - We want you to be your best self, so you'll have access to the Headspace App and lots of wellbeing initiatives and programmes run by local teams where you are based.
• Colleague Discount - We know you'll love to build so from day 1 you will qualify for our generous colleague discount.
• Bonus - We do our best work to succeed together. When goals are reached and if eligible, you'll be rewarded through our bonus scheme.
• Your workplace - When you join the team you'll be assigned a primary workplace location i.e. one of our Offices, stores or factories. The hiring team will discuss the hybrid work policy and role eligibility with you during the recruitment process.
Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.
The LEGO Group is proud to be an equal opportunity employer. We are committed to equal employment opportunity and equal pay regardless of e.g. race, colour, religion, sex, national origin, sexual orientation, disability or gender identity.
The LEGO Group is fully committed to Children's Rights and Child Wellbeing across the globe. Candidates offered positions with high engagement with children are required to take part in Child Safeguarding Background Screening, as a condition of the offer.
Thank you for sharing our global commitment to Children's Rights.
Just imagine building your dream career.
Then make it real.
Join the LEGO® team today.
Do you have what it takes?
Secondary vocational school, college or higher is preferred
Must be highly proficient with MS Office (Excel, Outlook,...)
Prefer to have experience about inventory management of technical parts.
Prefer to have experience in manufacturing environment.
Work and follow shift pattern.
Interpersonal skills: collaboration, teamwork, proactive and service attitude, personal and professional ethics.
Ability to read and understand English.
What's in it for you?
Here are some of what to expect:
• Family Care Leave - We offer enhanced paid leave options for those important times.
• Insurances - All colleagues are covered by our life and disability insurance which provides protection and peace of mind.
• Wellness - We want you to be your best self, so you'll have access to the Headspace App and lots of wellbeing initiatives and programmes run by local teams where you are based.
• Colleague Discount - We know you'll love to build so from day 1 you will qualify for our generous colleague discount.
• Bonus - We do our best work to succeed together. When goals are reached and if eligible, you'll be rewarded through our bonus scheme.
• Your workplace - When you join the team you'll be assigned a primary workplace location i.e. one of our Offices, stores or factories. The hiring team will discuss the hybrid work policy and role eligibility with you during the recruitment process.
Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.
The LEGO Group is proud to be an equal opportunity employer. We are committed to equal employment opportunity and equal pay regardless of e.g. race, colour, religion, sex, national origin, sexual orientation, disability or gender identity.
The LEGO Group is fully committed to Children's Rights and Child Wellbeing across the globe. Candidates offered positions with high engagement with children are required to take part in Child Safeguarding Background Screening, as a condition of the offer.
Thank you for sharing our global commitment to Children's Rights.
Just imagine building your dream career.
Then make it real.
Join the LEGO® team today.
Quyền lợi được hưởng
Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Nghỉ phép năm
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Nghỉ phép năm
Khu vực
Transimex
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
172 (Lầu 9-10) Hai Bà Trưng
Công ty Cổ phần Transimex là nhà cung cấp dịch vụ Logistics tổng thể hàng đầu Việt nam có khả năng đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng. Chúng tôi cung cấp các giải pháp Logistics hoàn chỉnh từ vận tải nội địa, vận chuyển quốc tế đường biển và đường hàng không đến các dịch vụ kho bãi, phân phối vả thủ tục hải quan. Với hơn 40 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực giao nhận vận tải kết hợp với cơ sở hạ tầng hiện đại, công nghệ tiên tiến và dịch vụ chuyên nghiệp cho phép chúng tôi cung cấp một chuỗi cung ứng hiệu quả cho tất cả khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ theo luật định (BHXH, BHYT, BHTN...) theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, nghỉ mát trong nước hoặc ngoài
- Party tổ chức mỗi năm 1 lần
Lịch sử thành lập
- Năm 1983, Thành lập Công ty Kho vận Giao nhận Ngoại thương, là tiền thân của Công ty cổ phần Transimex đặt trụ sở tại 172 (Lầu 9-10) Hai Bà Trưng, Phường Đakao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
- Năm 1989, Thành viên của hiệp hội VLA,VCCI, FIATA, IATA
- Năm 1993, Lập chi nhánh tại Hà Nội, Đà Nẵng và Hải Phòng
- Năm 1996, Mở rộng chức năng hoạt động kho cfs và kho ngoại quan
- Năm 1998, Thành lập cảng trung chuyển icd TRANSIMEX
- Năm 2000, niêm yết 2.200.000 Cổ phiếu của Transimex (Mã CK: TMS) tại Sở Giao Dịch Chứng Khoán Tp.HCM, giá chào sàn: 14.000 đồng/Cổ phiếu. Transimex chính thức chuyển thành Công ty cổ phần theo QĐ số: 989/QĐ-TTg, ngày 26/10/1999 của Thủ Tướng Chính Phủ
- Năm 2003, Nhân chứng chỉ ISO 9001 - 2000
- Năm 2005, Xây mới cầu cảng: 180m - cho tàu, sà lan 1.000 DW; xây Kho CFS 2.000 m2.
- Năm 2006, Khánh thành cảng thông quan địa ICD TRANSIMEX
- Năm 2007, Xây dựng cao ốc TMS|BUILDING, tại 172 Hai Bà Trưng, Phường Đakao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
- Năm 2009, Tòa nhà TMS|BUILDING chính thức đi vào hoạt động. Thành lập Công ty TNHH MTV Bất động sản Transimex (TMS PROPERTY) và Công ty TNHH MTV Vận tải giao nhận Ngoại thương (nay là Công ty Cổ phần Vận tải Transimex)
- Năm 2010, Đón nhận Chứng nhận cam kết chất lượng (HTQLCL) đạt chuẩn ISO 9001: 2008 do SGS cấp. Khai trương Kho lạnh và Kho mát tại cảng ICD Transimex. Đạt giải “Báo cáo thường niên tốt nhất” 2009, do HOSE cấp và Kỷ niệm chương “vì thành
- Năm 2011, Công bố hoàn thành dự án “Quy hoạch và nâng cấp Cảng ICD Transimex”
- Năm 2012, Xây dựng Trung tâm Phân Phối Transimex, tổng diện tích 18.000 m2, tại KCN Sóng Thần 2, tỉnh Bình Dương. Thành lập Công ty TNHH MTV Trung Tâm Phân Phối Transimex.
- Năm 2013, Đưa vào hoạt động Trung tâm Phân Phối Transimex. Thay đổi tên Công ty thành Công ty Cổ Phần Transimex-Saigon.
- Năm 2014, Khai trương sà lan Transimex 172, có sức chở trọng tải 2.200 tấn/128 TEU. Thành lập Công ty TNHH Một thành viên Transimex Hi Tech Park Logistics. Khai trương sà lan Transimex 09, có sức chở trọng tải 1.700 tấn/84 TEU
- Năm 2015, Khai trương tàu Transimex 68, có sức chở trọng tải 3.000 tấn/ 128 TEU. Hoàn thành dự án Trung tâm Logistics Transimex Đà Nẵng và đưa vào hoạt động. Khởi công xây dựng Trung tâm Logistics Transimex Khu công nghệ cao tại Khu công nghệ cao TP.HCM. Tổng diện tích: 100.000 m2. Khởi công xây dựng Trung tâm Logistics Transimex Đà Nẵng.
- Năm 2016, Transimex được xếp hạng top 500 Doanh nghiệp lớn Việt Nam năm. (VNR500) do Công ty Cổ phần Báo cáo Đánh giá Việt Nam (Vietnam Report), kết hợp cùng Báo VietnamNet bình chọn. Được bình chọn là Doanh nghiệp đạt chuẩn công bố thông tin năm 2016 theo khảo sát toàn diện của Hiệp hội các nhà Quản trị Tài chính Việt Nam (VAFE) và Công ty Cổ phần Tài Việt (Vietstock.vn). Được SGS tái đánh giá và cấp giấy chứng nhận ISO9001:2015. Khai trương sà lan Transimex 79 có sức chở trọng tải 2.700 tấn/128 TEU, máy phát điện: 2 Gensets 110 KVA, có thể cung cấp điện cho các container lạnh.
- Năm 2017, Khởi công dự án “Trung tâm logistics Thăng long” tại Hưng Yên. Khai trương tàu Transimex 66. Khánh thành Kho lạnh, kho mát tại Trung tâm Logistics Transimex Đà Nẵng - Khu Công nghiệp Hòa Cầm, Đà Nẵng. Khai trương văn phòng đại diện tại Bến Tre
- Năm 2018, Khánh thành Trung tâm Logistics Thăng Long tại Hưng Yên. Được vinh danh top 10 Công ty uy tín ngành Vận tải và Logistics năm 2018
- Năm 2019, Transimex đã ký kết hợp đồng hợp tác kinh doanh với Cholimex và Vinafreight để thực hiện dự án Trung tâm Logistics Vĩnh Lộc.
- Năm 2020, Transimex được Ủy ban nhân dân Thành Phố Hồ Chí Minh cấp chứng nhận Doanh nghiệp tiêu biểu.
- Năm 2023, Kỷ niệm 40 năm thành lập công ty
Mission
Hoàn thiện chuỗi cung ứng dịch vụ, cung cấp giải pháp Logistics tổng thể với chất lượng tốt nhất cho khách hàng.
Những nghề phổ biến tại Transimex
Bạn làm việc tại Transimex? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Transimex
Click để đánh giá