Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Order management:
- Receive Orders from the Sales team and then submit DO(s) to Warehouse.
- Closely follow up on Orders to ensure all of them will be delivered to customers timely without any delays.
- Confer with parties involved (Warehouse/ Transportation services, etc,…) with any issues of orders incurred.
- Track the sample/consignment orders and ensure those orders have to returned fully
2. Warehouse:
- Daily update, follow up, check inbound/outbound process to the warehouse report/system.
- Visit and Stocktake goods at the warehouse quarterly and annually
- Implement weekly and monthly reports assigned by Superior.
- Closely go along with Superior to identify the bottlenecks; analyze and improve the procedures in efficiency specially costs, productivity of forwarders/shipping agencies/ customs brokers.
- Other tasks will be assigned if any.
Yêu Cầu Công Việc
- 1-2 experiences in logistics/warehouse/supply chain field
- Detailed and extremely careful person; Integrity; Team spirit, Resilience in working; Multitasked ability
- Self-discipline and open-minded to be learnt and listened to; Highly responsible and abilities under high pressure
- Customers and resulted in Orientation; Strongly follow up shipments and sales orders
- Good behaviors; Dynamic
- Good command of English and good computer skills especially excel, powerpoint, words, etc…
WELFARE & BENEFITS
Income
- Competitive salary package, performance-based
- 13th month salary & year-end bonus by individual ability & company’s performance
- Salary review based on performance.
- Other benefits followed by labor law
Workplace Happiness
- Heath check annual
- Laptop (after probation)
- Staff purchase policy with high discount.
- Monthly internal activities
- Parking fee
Professional Development
- Great network with Headquarter and global team
- Dedicated milestones & recognition with company growth & success
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.
Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.