Mô tả công việc
- Oversee and direct all aspects of Finance and Accounting department in the hotel and its smooth running
- Ensure books, records and accounts are maintained accurately and fairly reflect the transactions and administration of the assets of the hotel
- Devise and maintain a system of internal accounting control sufficient to ensure that transactions are executed in accordance with Management’s general and specific authorisation and in compliance with generally accepted accounting principles and specific country legislation
- Ensure the hotel hold all required licenses and permit to operate
- Define and implement hotel internal control policies and procedures
- Provide assistance to other operational departments in the definition, implementation and follow-up of improved internal control tools
- Oversee and ensure the smooth running of Account Receivables, Credit and Cashiering, Cost controller, Purchasing functions
- Oversee and ensure the smooth running of Account Receivables, Credit and Cashiering functions
- Oversee and ensure the smooth running of the overall cost control functions
- Oversee and ensure the smooth running of the purchasing functions, in particular that all procurement of goods and services are done in accordance with the hotel policies and procedures.
- Review all proposed contracts for pricing and terms, ensuring that hotel’s interest comes
Quyền lợi được hưởng
-Dynamic, professional & open minded working environment
-Joining training courses according standard of AccorHotels
-Good salary, benefits and service charge
-Have annual physical examination
-Supporting shift meals at staff canteen and uniform
- 13th salary
- Birthday leave
Yêu cầu công việc
- 3 - 5 years in hotel accounting or audit with at least one year in an Assistant Financial Controller or similar supervisory role
- Bachelor’s degree in Accounting, Finance or related field
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good Communication and writing skills
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Trung Nguyên Franchising là Công ty thành viên của Tập Đoàn Trung Nguyên. Công ty được thành lập vào ngày 01/07/2011 để quản lý Chuỗi không gian cà phê Trung Nguyên, đánh dấu sự phát triển vượt bậc của mô hình cửa hàng Trung Nguyên.
Hiện nay hệ thống Không gian cà phê Trung Nguyên theo mô hình mới đã có mặt tại TP. Hồ Chí Minh, Hà Nội, Đà Nẵng, Buôn Ma Thuột, Bình Dương, Cần Thơ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
Xây dựng một cộng đồng nhân loại hợp nhất theo một hệ thống giá trị của lối sống tỉnh thức đem đến thành công và hạnh phúc thực sự.