Mô tả công việc
· Developing and implementing communication plans to establish, maintain, and develop public relations and media relationships (Press, KOLs, Influencers...).
· Creating and executing monthly content plans & performance plans for digital channels (Facebook, Website, Instagram, Tiktok...) regarding products and new collections based on business and brand objectives.
· Creating ideas for image and video content for communication channels (Facebook, Tiktok, Instagram, Youtube...) suitable for the brand and target customers.
· Handling content-related tasks, ensuring consistent content across all channels that meet the requirement of the brand and target customers.
· Supervising the filming and editing of fashion videos/live streams on social media using specialized software for the responsible communication channels.
· Monitoring and updating the performance of communication channels (Fanpage, Website, Instagram, Tiktok, Influencers...) regarding the posting of information.
· Conducting sponsorship and event activities involving the company or BOD, negotiating and securing appropriate benefits for the company.
· Supporting communication tasks related to: writing PR articles, drafting press releases, organizing press conferences to introduce the brand, posting on internal media sites, sending brand updates to partners...
· Supervising and coordinating with related departments for responsible projects.
· Collecting and analyzing data to generate reports as required, aiming to improve the quality of content on the responsible social media channels.
Yêu cầu công việc
· Minimum of 3 years of experience in a similar position.
· Bachelor's degree in Economics, Marketing, or Journalism - Communication - PR.
· Preference for candidates with experience in THE FASHION INDUSTRY
· Strong management and organizational skills.
· Good writing/editing skills.
· Understanding of communication activities for branding and new product launches.
· Creativity with knowledge of products, imagery, and display at points of sale.
· Having relationships with press, KOLs, KOCs is an advantage.
· Timely reporting of any arising incidents to the leadership.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty cổ phần Truyền hình tương tác Việt Nam – VTVlive là thành viên của Tổng Công ty Truyền hình cáp Việt Nam- VTVcab, hoạt động trong lĩnh vực : Đầu tư phát triển hạ tầng và kinh doanh dịch vụ truyền hình tương tác IPTV (TV Anywhere ). VTVlive là một trong những doanh nghiệp ít ỏi được cấp Giấy chứng nhận doanh nghiệp KHCN của Thành phố Hà Nội. VTVlive hiện đang kế thừa và phát triển kết quả của đề tài KH cấp Nhà nước mã số KC01.14/06-10 "Nghiên cứu, triển khai các dịch vụ tương tác trên nền IP" . Cùng với việc khai thác kho nội dung từ VTV, VTVcab và việc hợp tác với các đơn vị cung cấp nội dung trong nước và quốc tế như: Hội Điện Ảnh, Thông Tấn xã Việt nam, công ty BHD, An Phước, Thảo Lê, Qnet …VTVlive mong muốn sẽ đáp ứng đa dạng và phong phú nội dung cho khách hàng khắp mọi miền tổ quốc, cũng như kiều bào ở nước ngoài những thông tin văn hóa, kinh tế, chính trị, khoa học, đời sống và giải trí kịp thời và hữu hiệu của mọi gia đình Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 2017: công ty được thành lập
Mission
Sứ mệnh và mục tiêu của chúng tôi là tập trung vào chuyển đổi số trên các lĩnh vực, hướng tới xu hướng thời đại công nghệ 4.0.