Mô tả công việc
1. School reception service and telephone duties:
• Receive all parent's visits to the school in a friendly, courteous and pleasant manner.
• Provide enrolment information to parents.
• Schedule appointments for consultation between parents and the Principal or Office Manager.
• Manage incoming/outgoing phone calls at the front desk and mail receipts.
• Coordinate the transmission of information between the Principal, Office Manager, Office Administrator and parents.
• Provide courteous and professional service, responding in an accurate and timely manner to all enrolment enquiries.
2. Administrative and clerical duties
• Assist the Office Manager with the enrolment process, including receiving parents, responding to enquiries from parents, etc.
• Complete students’ enrolment records.
• Maintain a personal file for each student and ensure all records pertaining to the students are filed accordingly. All files must be neatly labelled and categorized accordingly.
• Monitor students referred for illness or discipline for the purpose of ensuring their safety.
• Arrange transportation for students.
• Manage students’ menus. Follow up and give feedback to the Principal and Office Manager on the quality of meals.
• Assist the Office Manager in supervising the support staff such as Janitor, Maintenance and Drivers. Provide the timetable and work schedule for them.
• Support foreign staff to open bank accounts, Health Check and Police Check for Work Permit applications.
• Support the Human Resources Department in submitting documents to the Labour Department / Immigration / Department of Justice for Work Permit, Visa, Temporary Residence Card applications and other administrative matters assigned by the Human Resources Department.
3. Inventory Control System
• Maintain the Inventory Control System.
• An Inventory List of all administrative files, equipment, computers, machinery, furniture, technical equipment, etc., in the school must be maintained and updated every June and December before the close of the calendar year. The Inventory List is to be submitted to the Management upon completion.
• Record sales of school uniforms periodically. When the stock balance is low, new stock must be requested.
4. Administrator to Principal
• Screen telephone calls, enquiries and requests and handle them when appropriate.
• Organize and maintain diaries and make appointments.
• Deal with correspondence and write letters, take dictation and minutes.
• Produce documents, briefing papers, reports, newsletters and presentations.
• Carry out background research and present findings into subjects the Principal is dealing with.
• Organize and attend meetings and ensure the Principal is well-prepared for meetings.
• Liaise with clients, suppliers and other staff on behalf of the Principal.
• Organize files and store paperwork, documents and computer-based information.
• Provide general assistance during presentations.
• Responsibility for accounts and budgets.
• Translate the School’s Newsletter to Vietnamese.
• Update the Class Lists.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Office Administration, Business Administration, or related fields.
- Excellent English communication skills, both verbal and written.
- Proficiency in computer and office software (Microsoft Office, Google Workspace, etc.).
- Friendly, courteous, and professional in interactions with parents, students, and colleagues.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary
- Professional Development
- Health Insurance
Sứ mệnh: Edutalk với sứ mệnh phát triển giáo dục nước nhà vươn tầm với các nền giáo dục tiên tiến nhất trên thế giới, “Phổ cập tri thức và ngoại ngữ cho thế hệ trẻ Việt Nam, góp phần thúc đẩy thế hệ trẻ tiếp xúc với tri thức và tinh hoa của thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Tư Vấn Đánh Giá Và Phát Triển Giáo Dục Edutalk thành lập vào ngày 20/10/2016, tiền thân là một dự án start-up lĩnh vực công nghệ giáo dục (S-tech), Edutalk đã từng bước hoàn thiện và phát triển để hướng tới mục tiêu 5 năm “Kết nối 15 triệu học sinh, sinh viên Việt Nam tìm được giảng viên và môi trường học tập tốt nhất”.
Mission
- Định hướng phát triển thành một tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
- Giáo dục, đào tạo giúp mọi người tự lãnh đạo tạo dựng nhân hiệu, đam mê khai sáng tiềm năng, khẳng định tài năng, giàu sang vinh quang, hạnh phúc thành đạt
- Đối với Xã hội: Dẫn dắt các doanh nghiệp giáo dục hướng về một nền giáo dục đại cách mạng.
- Đối với Khách hàng: Khách quan, dễ dàng, đồng hành và bảo vệ.
- Đối với Đồng đội: Đưa anh em đến với thành công và hạnh phúc.
- Nói được, Làm được.
- Nhiệt tình hết mình.
- Kiên trì đến cùng.
lk mơ cùng một giấc mơ, cùng nhau vươn ra đ
ại dương rộng lớn, cùng nhau đối mặt với nhiều thử thách, giông bão, cùng nhau vượt qua tất cả, cùng nhau “chạm tới thành công và hạnh phúc”
Review Edutalk
Đi phỏng vấn thì toàn là ngồi nói gì triết lý cuộc sống và thành công chả thấy đề cập gì về tiếng anh cả
Môi trường tệ hại, toxic thiếu chuyên nghiệp, không công nhận sự cố gắng của nhân viên (RV)
Môi trường làm việc không tốt, những quy định kì lạ, tốn công sức, không nên vào làm (RV)