Việc làm Vinpearl

Cập nhật 05/10/2024 21:19
Tìm thấy 39 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần VINPEARL
Spa Therapist - Danang Marriott Resort & Spa
Vinpearl 4.0★
41 đánh giá 556 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/07/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 4
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngũ Hành Sơn - Đà Nẵng

Mô tả công việc

 Maintain basic Spa knowledge of the following: Spa operating hours, spa menu location, pricing, fees and charges for all spa services that the massage therapist performs, and check-in and check-out procedures.

 Maintain knowledge of retail brands, services and special promotions available in the Spa.

 Maintain working knowledge of Spa equipment and facilities that the massage therapists typically uses throughout their work shift.

 Promote and sell spa/salon services including retail offerings related to the Spa.

Maintain Spa/Salon Environment

 Set up workstation and/or treatment room with necessary products, equipment, and supplies.

 Clean, maintain, and sterilize tools (e.g. nail implements, hot stones) and equipment (e.g., wax pots, steamers).

 Maintain cleanliness of workstation and/or treatment room throughout shift.

 Secure supplies and equipment at the end of each shift.

 Dispose of trash and dirty linens in the proper area.

 Evaluate equipment to assess proper functioning and report deficiencies.

Guest Relations

 Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.

 Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.

 Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.

 Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.

 Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.

Communication

 Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.

 Discuss work topics, activities, or problems with coworkers, supervisors, or managers discreetly and quietly, avoiding public areas of the property.

 Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.

 Escort all guests to changing rooms, relaxation, or next appointment.

Safety and Security

 Follow company and department safety and security policies and procedures to promote a clean, safe, and secure environment.

 Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.

 Practice universal health care protocol while dealing with guests and co-workers.

Policies and Procedures

 Protect the privacy and security of guests and coworkers.

 Maintain confidentiality of proprietary materials and information.

 Follow company and department policies and procedures.

 Make sure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.

 Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.


Quyền lợi được hưởng

• Compentetive salary and monthly service charge

• Annual Leaves

• Working 5 days per week - off 2 days per week

• Follow the government social insurance, health insurance, unemployment insurance

• 24/24 accident insurance

• Join in hotel activities

• Training opportunities for career development

Yêu cầu công việc

 • Have a spa certificate

• Be interested in hospitality industry

• Good English communication is an advantage

Yêu cầu hồ sơ

Apply online
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Đảo Hòn Tre, Phường Vĩnh Nguyên, Thành phố Nha Trang, Tỉnh Khánh Hòa, Việt Nam

Công ty cổ phần VINPEARL là thương hiệu dịch vụ du lịch - nghỉ dưỡng - giải trí lớn nhất Việt Nam. Vinpearl sở hữu chuỗi thương hiệu khách sạn, resort, spa cùng trung tâm hội nghị, ẩm thực và sân golf đẳng cấp 5 sao và các khu vui chơi giải trí theo tiêu chuẩn quốc tế tọa lạc tại những danh thắng du lịch nổi tiếng nhất của Việt Nam. Với 18 năm không ngừng phát triển, 45 cơ sở thuộc thương hiệu Vinpearl đang có mặt tại 17 tỉnh thành trên toàn quốc với công suất phòng trên 18.500 phòng khách sạn và biệt thự, 3 công viên chủ đề và 2 khu vui chơi giải trí, 2 công viên bảo tồn và chăm sóc động vật bán hoang dã, 4 sân golf, dự kiến tiếp tục mở rộng quy mô trên Việt Nam và trên thế giới trong thời gian tới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2001

Mission

  • Vinpear là thương hiệu khách sạn hàng đầu Việt Nam với sự kết hợp đa dạng giữa các khu nghỉ dưỡng sang trọng và gia đình, trung tâm hội nghị, nhà hàng và spa tại các điểm đến hàng đầu Việt Nam. Vinpear là công ty tiên phong trong ngành du lịch Việt Nam kể từ khi thành lập năm 2003, với 3 tổ hợp điểm đến, là tổ hợp điểm đến đầu tiên tại Việt Nam. Chúng tôi chuẩn bị sẵn sàng để đưa khách hàng của mình tham gia những hành trình đáng nhớ và được cá nhân hóa độc đáo.

Review Vinpearl

4.0
41 review

Những nghề phổ biến tại Vinpearl

Bạn làm việc tại Vinpearl? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vinpearl

Vinpearl

Click để đánh giá