Crossian is a multi-national, high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success is our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a collective CAGR of over 700% in just under 4 years. Our mission now is to build DTC brands and increase customer LTV by providing best-valued products backed by our no nonsense approach to customer service and satisfaction.
We are looking for a customer-centric agent with extensive communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long-lasting relationships with our customers and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth and bring added value to the organization.
This role is perfect for you if you are a self-starter, have at least 1 year of experience in customer service backed by proven tracked record implementing top notch customer service programs, policies and processes.
WHAT YOU WILL DO
Answer and address a high volume of incoming email or chat inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
Identify and escalate issues to higher-level management when necessary
Collaborate with the sales and fulfillment teams to inform customers of delayed supplies or issues hindering on-time fulfillment and suggest item substitutions when necessary
Adhere to performance metrics to meet service level expectations and assigned KPIs
Participate in constructive quality feedback sessions with managers to enhance performanceWHAT WE ARE LOOKING FOR
Bachelor Degree or Equivalent
Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
Have at least 1 year of experience in customer service support; preference given to candidates from customer-facing sectors or with experience in a start-up environment
Have sought knowledge of customer service practices and principles
Customer relationship management experience is strongly desired
Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, Teamsupport is nice to have
Ability to handle the stressful situation and establish rapport with the client
Ability to present yourself and the company in a professional manner
Work Hours: 44 hours/week - night shift (specific time to be discussed in the interview)WHAT YOU CAN EXPECT
At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:
Competitive salary (10-16M VND)
Full salary during probation
12 days work-from-home & 12 days of paid annual leave
Global health insurance package for yourself and annual health checkup
Guaranteed 13th month salary
Quarterly bonus & Year-end bonus as part of our profit sharing program
A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
Lots of other company benefits including 5-star annual Summer Summit, budget for frequent team building activities and other monthly / quarterly / annual company events
General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers
Other benefits in accordance to Company's Policy and Vietnam Labor Laws
Please note that we appreciate all applicants for their interest; however, only those candidates selected for interviews will be contacted.
Công ty cổ phần VINPEARL là thương hiệu dịch vụ du lịch - nghỉ dưỡng - giải trí lớn nhất Việt Nam. Vinpearl sở hữu chuỗi thương hiệu khách sạn, resort, spa cùng trung tâm hội nghị, ẩm thực và sân golf đẳng cấp 5 sao và các khu vui chơi giải trí theo tiêu chuẩn quốc tế tọa lạc tại những danh thắng du lịch nổi tiếng nhất của Việt Nam. Với 18 năm không ngừng phát triển, 45 cơ sở thuộc thương hiệu Vinpearl đang có mặt tại 17 tỉnh thành trên toàn quốc với công suất phòng trên 18.500 phòng khách sạn và biệt thự, 3 công viên chủ đề và 2 khu vui chơi giải trí, 2 công viên bảo tồn và chăm sóc động vật bán hoang dã, 4 sân golf, dự kiến tiếp tục mở rộng quy mô trên Việt Nam và trên thế giới trong thời gian tới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
- Vinpear là thương hiệu khách sạn hàng đầu Việt Nam với sự kết hợp đa dạng giữa các khu nghỉ dưỡng sang trọng và gia đình, trung tâm hội nghị, nhà hàng và spa tại các điểm đến hàng đầu Việt Nam. Vinpear là công ty tiên phong trong ngành du lịch Việt Nam kể từ khi thành lập năm 2003, với 3 tổ hợp điểm đến, là tổ hợp điểm đến đầu tiên tại Việt Nam. Chúng tôi chuẩn bị sẵn sàng để đưa khách hàng của mình tham gia những hành trình đáng nhớ và được cá nhân hóa độc đáo.