Các phòng ban đang tuyển dụng tại Vinpearl

Dịch vụ khách hàng
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Du lịch, khách sạn
Quản lý sản phẩm & dự án
Chăm sóc sức khỏe
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Công nghệ thông tin
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Vinpearl

Cập nhật 15/02/2025 14:24
Tìm thấy 39 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần VINPEARL
MM Senior Relationship Managerment Manager (40000893)
Vinpearl 4.0★
44 đánh giá 889 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 12 - 13 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities (1)
  • Customer Insight
  • Collect / learn the assumptions and sources of potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of the MM segment / key sub-segment assigned ./
  • Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on business plan for customers.
  • Products and Price:

Update and define products and price policies to advise customers:

  • Standard products and services, product packages and business programs including mobilization, credit, services, commercial finance, forex, derivative products and investment in MM customers according to TCB's regulations from time to time.
  • Price policy based on financial plan with customers (ACP) / risk (RORWA) /efficiency on risky assets (TOI / RWA)/life cycle value of customers (CLV) according to Techcombank regulations.
  • collect information, competition policy of portfolio management customers.

Key Accountabilities (2)
  • Sales and service:
  • Establish relationships with new business customers according to leads assigned or self-search
  • Manage and develop existing customer portfolio (sales, quality, structure ...), promote upsale, cross-sell to increase wallet share and portfolio quality according to TCB's strategic direction.
  • Financial consulting for customers: Coordinate with product sales departments and related units to develop overall, optimal financial solutions to ensure customers are best served according to the service model regulated by TCB from time to time.
  • Make sales and service plans with each customer through ACP and implement customer relationship strategy oriented by TCB
  • Customer care: Responsible for taking care of customers in the management list, fully implement service quality standards, commitments to quality of service according to TCB's regulations to increase customer experience and satisfaction at TCB
  • Risk management

4.1 Credit risk management

  • Be responsible for end-to-end credit risk management on the portfolio managed by the Client. Directly perform / coordinate with Risk Management Division to appraise customers;
  • Credit appraisal: Collect records, documents; check, supervise, update relevant information about customers, customer's business situation to serve customer appraisal, propose solutions and submit for approval.
  • Post-credit management: Manage, supervise after credit granting, identify early warning signs and implement risk handling instructions/directions. Manage the debt collection process for customers, participate in the debt settlement process according to regulations.

4.2.Operational Risk Management

  • Grasp and absolutely comply with regulations on operational risk management.
  • Actively identify and manage operational risks related to the customer portfolio being managed

Key Accountabilities (3)
  • Operation
  • Absolutely comply with regulations, processes, instructions ... related
  • Organization và Human Resources:
  • Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related changes.
  • Closely cooperate with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
  • Effective management:
  • Effectively manage the customers portfolio assigned according to the instructions and regulations of TCB.
  • Strictly manage business performance compared to assigned targets.
  • Other jobs
  • As assigned by the line manager

Success Profile - Qualification and Experiences
  • University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
  • Experience: Minimum of 12 years in the field of sales, appraising business customers.
  • English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Đảo Hòn Tre, Phường Vĩnh Nguyên, Thành phố Nha Trang, Tỉnh Khánh Hòa, Việt Nam

Công ty cổ phần VINPEARL là thương hiệu dịch vụ du lịch - nghỉ dưỡng - giải trí lớn nhất Việt Nam. Vinpearl sở hữu chuỗi thương hiệu khách sạn, resort, spa cùng trung tâm hội nghị, ẩm thực và sân golf đẳng cấp 5 sao và các khu vui chơi giải trí theo tiêu chuẩn quốc tế tọa lạc tại những danh thắng du lịch nổi tiếng nhất của Việt Nam. Với 18 năm không ngừng phát triển, 45 cơ sở thuộc thương hiệu Vinpearl đang có mặt tại 17 tỉnh thành trên toàn quốc với công suất phòng trên 18.500 phòng khách sạn và biệt thự, 3 công viên chủ đề và 2 khu vui chơi giải trí, 2 công viên bảo tồn và chăm sóc động vật bán hoang dã, 4 sân golf, dự kiến tiếp tục mở rộng quy mô trên Việt Nam và trên thế giới trong thời gian tới.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2001

Mission

  • Vinpear là thương hiệu khách sạn hàng đầu Việt Nam với sự kết hợp đa dạng giữa các khu nghỉ dưỡng sang trọng và gia đình, trung tâm hội nghị, nhà hàng và spa tại các điểm đến hàng đầu Việt Nam. Vinpear là công ty tiên phong trong ngành du lịch Việt Nam kể từ khi thành lập năm 2003, với 3 tổ hợp điểm đến, là tổ hợp điểm đến đầu tiên tại Việt Nam. Chúng tôi chuẩn bị sẵn sàng để đưa khách hàng của mình tham gia những hành trình đáng nhớ và được cá nhân hóa độc đáo.

Review Vinpearl

4.0
44 review

17/10/2024
Trợ lý hành chính tại Đà Nẵng

Lợi ích tốt, không cân bằng công việc và cuộc sống, áp lực công việc cao (ID)

19/10/2024
Nhân viên housekeeping tại Hải Dương

Kỷ luật cao, học được nhiều kiến thức, đãi ngộ tốt, môi trường văn minh, áp lực công việc cao (ID)

18/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Trừ lương nặng, mất quyền con người (RV)

Những nghề phổ biến tại Vinpearl

Bạn làm việc tại Vinpearl? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vinpearl

Vinpearl

Click để đánh giá