Intro
SotaTek is a part of Sota Holdings, a global Software Development as a Service (SDaaS) & IT Consulting group with 8 international offices in Vietnam, the US, Australia, Japan & Korea. We deliver sustainable Software Development, including Web/App, Blockchain, AI & Machine Learning, Odoo ERP with success guaranteed.
SotaTek stands for “State-of-the-art Technology”. We offer dynamic tech experts with strong determination, enthusiasm and commitment in providing the most hi-tech IT services, with the ultimate goal to digitally transform and skyrocket Client’s business.
During 8+ years of development, we have gathered over 800 talented IT consultants and developers who share deep expertise to successfully provided full-cycle IT services to our Clients from 25+ nations worldwide, with 500+ projects in various industries, such as Finance, Health Care, Retail, Real Estate, Education, Media & Entertainment.
Our global Clients mainly from NA, EU, UK, ANZ, and Asia.
Job description
+ Perform day-to-day project management activities;
+ Attend meetings with clients’ project team for project planning, requirement discussion, design review, testing, issue resolution, etc;
+ Act as a contact point to respond to clients on UAT Deployment and UAT defect resolution;
+ Coordinate and manage UAT defect resolution;
+ Assist director as an overall tech designer to define the system specification document and UI mockup, discuss and confirm with the client;
+ Assist clients to communicate the design to development team and assign tasks to developers and track the progress;
+ Plan and perform QA testing (with assistance from tester)
+ Prepare QA report (with assistance from the tester);
+ Prepare deployment document to be released to the client;
Compensation & Benefits
+ Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
+ Work performance review 2 times/ year (in April and October);
+ Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
+ Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
+ 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
+ Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
+ Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
+ Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
+ Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
+ Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
+ Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Requirement
Must have
+ Experienced as project lead or project manager in business application development projects for enterprise customers;
+ Familiar with software development life cycle and methodologies, familiar with general project deliverables required, e.g. project plan document, system specification document, UI mockups, test reports, test cases, deployment document, etc;
+ Strong communication skills with client and internal teams;
+ Able to manage stakeholder’s expectations;
+ Good management skills and leadership skills;
Nice to have
+ Working experience in IT consulting firms before (such as Accenture, IBM, TCS, InfoSys, etc;
+ Technical experience and skill sets in Php, .Net and Angular, SQL Server;
CÔNG TY CỔ PHẦN CƠ KHÍ XÂY DỰNG AMECC (AMECC JSC), tiền thân là Công ty cổ phần LISEMCO 2, thành lập năm 2008, đổi tên thành AMECC JSC vào ngày 25/4/2016.
AMECC JSC có đội ngũ cán bộ lãnh đạo quản lý giàu kinh nghiệm và năng động, đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, đội ngũ công nhân lành nghề, và thợ hàn đạt chứng chỉ quốc tế.
AMECC JSC đang đồng hành cùng cả nước phát triển ngành công nghiệp chế tạo, xây lắp, mục tiêu trở thành nhà thầu chính cho các dự án lớn, trọng điểm của quốc gia.
AMECC JSC cho ra đời những sản phẩm cơ khí với chất lượng tốt, đáp ứng tất cả những yêu cầu khắt khe nhất của khách hàng, với phương châm: “AN TOÀN - CHẤT LƯỢNG - TIẾN ĐỘ - HIỆU QUẢ”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Phong trào thi đua, văn hóa, văn nghệ thể thao
- Thăm quan du lịch…
- Thứ 7 xanh
Lịch sử thành lập
- Ngày 01/02/2008, Tiền thân là CTCP LISEMCO 2 được thành lập với VĐL là 50 tỷ đồng.
- Ngày 31/08/2011, Chính thức trở thành công ty đại chúng.
- Ngày 25/04/2016, CT được đổi tên thành CTCP Cơ khí xây dựng AMECC.
- Ngày 06/02/2017, Giao dịch đầu tiên trên sàn UPCoM với giá tham chiếu 11,200đ/cp.
- Ngày 02/05/2018, Tăng vốn điều lệ lên 200 tỷ đồng. .
- Ngày 25/01/2019, Tăng vốn điều lệ lên 300 tỷ đồng. .
- Ngày 27/12/2019, Tăng vốn điều lệ lên 333 tỷ đồng. .
- Ngày 27/02/2021, Tăng vốn điều lệ lên 366.29 tỷ đồng
Mission
AMECC mang lại sự thịnh vượng và niềm tin cho khách hàng cũng như nhà đầu tư, không ngừng phát triển và gia tăng giá trị cuộc sống cho người lao động và toàn xã hội.