*According to Decree No.13/2023/ND-CP on protecting personal data (“PDP”), Home Credit Vietnam would apply "Personal Data Processing Agreement" with all candidates to ensure compliance with the decree.
By submitting this application to Home Credit Vietnam Finance Company Limited through Linkedin, you agree to allow Home Credit to proceed your provided information in accordance with Personal Data Processing Agreement that you have read, fully understood and agreed to the entire content at link https://career.homecredit.vn/en/article/id/217
KEY RESPONSIBILITIES:
- Conduct Onboarding Program: Develop and deliver comprehensive onboarding training programs for new sales hires, combining both online and offline training methods to ensure flexibility and effectiveness.
- New Sales Assistant Support: Provide ongoing guidance and mentorship to new employees, assisting them in acquiring the necessary knowledge and skills to excel in their roles.
- Field Support: Provide hands-on field support to sales representatives, offering guidance, coaching, and feedback during actual customer interactions to enhance their selling skills.
- Training Material: Create and maintain a rich repository of training materials, including presentations, manuals, e-learning modules, test banks, and case studies, to ensure that the content is up-to-date and engaging
- Training Evaluation: Continuously assess the effectiveness of training program
JOB REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree in a related field.
- Proven experience in sales training, preferably in the financial sector.
- Strong understanding of consumer financial products and services.
- Excellent communication, presentation, and interpersonal skills.
- Demonstrated ability to motivate and coach sales teams to meet and exceed targets.
- Proficiency in creating training materials, test banks, and case studies.
- Experience in conducting surveys and utilizing feedback to improve training quality.
- A proactive and results-driven approach to training and development.
COMPENSATION & BENEFITS:
- 13th Salary Fixed and KPI Bonus
- Premium Health Care
- 24/7 Accidental Insurance
- 100% Social Insurance
- Meal + Phone Allowance
- Yearly Medical Checkup
- 15 Annual Leaves
- Professional and Transparent Working Environment
- Apply Latest Financial Technology in the World
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.