Mô tả công việc
1. Research and Opportunity Identification:
- Conduct research to identify new business opportunities to achieve sales targets;
- Increase sales volume, product mix, and selling price by keeping current with changing trends, economic indicators, and by performing thorough competitor analysis;
2. Client Management:
- Develop, build, and manage a client base of corporate accounts;
- Prospect new clients via research, direct mail, email and networking events;
3. Sales Reporting and Events:
- Create regular sales reports for supervisor;
- Participate in trade shows, conferences, and community events to help promote the corporate program.
4. Regulatory Compliance and Coordination:
- Comply with the regulations of the company, departments and implement the sales plan, achieve the sales target as required by the head of department and the board of directors.
Cooperate and coordinate with various teams to facilitate the delivery of the services to the corporate customers.
Yêu cầu công việc
- 1-2 year B2B sales experience;
- Ability to work independently and as part of a team;
- Excellent negotiation, structured presentation, fluent communication, networking, professional selling skills;
- Driven, self-motivated, can-do attitude, challenger mindset;Adaptability, Honesty, Discipline, Initiative, Problem-solving, Time management;
- Understand the market of F&B industry or interest in the F&B Industry;
- Good command of English;
- Proficient with MS Word, Excel, PowerPoint and Outlook.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 10 - 15 mil (Negotiable based on skills & performance, Gross)
- Lunch allowance and motorbike parking allowance.
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Salary increase: once a year.
- Full participation in social insurance and leave according to the Labor Law.
- Healthcare according to company policy
- Up to 14~15 paid days off per year
- Working hours: Monday to Friday, 8:00 AM – 5:00 PM (lunch break from 12:00 PM – 1:00 PM).
- Opportunity for Training from experienced managers.
- Opportunities for career growth and advancement.
- Exciting and flexible working environment.
Công ty TNHH Công Nghệ ViHAT được thành lập ngày 06 tháng 12 năm 2013 do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hồ Chí Minh cấp phép. Văn hóa của ViHAT gắn liền với 6 cặp giá trị cốt lõi bao gồm: Tận tâm – Trách nhiệm, Sáng tạo – Cải tiến, Chia sẻ – Hợp tác, Công bằng – Chính trực, Chủ động – Dấn thân, Chung sức – Đồng lòng. Hơn 2 triệu lượt truy cập / năm, với 200 ngàn lượng người đăng ký có mặt trên 50 quốc gia. Chính thức khai trương văn phòng tại Cambodia.
Không chỉ phát triển các sản phẩm chủ chốt, ViHAT còn đi đầu tư các dự án tiềm năng khác như: WIDDY, BeCare.io…
Dần đầu trong công tác hỗ trợ các doanh nghiệp CHUYỂN ĐỔI SỐ trong hoạt động kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
-
Phúc lợi đầy đủ (BHXH, BHYT, BHTN,...).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT được thành lập vào năm 2013
Mission
SỨ MỆNH: Phát triển, triển khai các ứng dụng di động giúp giải quyết các nhu cầu thiết thực hàng ngày của cá nhân và doanh nghiệp.