Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop partnership strategy and plan to expand new customer bases and drive sales
· Identify strategic partnerships & drive the strategy for new partnership development for DAFC;
· Plan development strategies to enhance the relationship with existing Partners.
· Achieve targeted customer acquisition & revenue targets from existing and new Partnership channels;
· Negotiate, execute and monitor Partnership contract implementation and ensure that all commitments are fully delivered by both DAFC and its partners;
· Upon signing partnership contracts ensure professional deployment is achieved internally and externally; develop key baseline materials such as guidelines, SOPs, templates and checklists for partnerships; ensure internal dissemination and training online and offline to all necessary DAFC and Partner staff;
· Organize partnership signing ceremonies and related PR activities together with internal marketing teams
· Build up and follow up partnership distribution channels, including integration, B2B, B2C,..
· Proactively initiate and coordinate with partners in identifying, implementing, evaluating, and meeting business opportunities.
· Deal with all partners to ensure the best financial scheme, increase the brand coverage and sale volume.
2. Coordination with other Divisions/functions:
· Closely coordinated with another department (Brand + Retail), Operation, Legal Departments for the efficient implementation of partnership contracts
3. Planning & organization:
· Drive the achievement of Partnership Business Plan & Revenue targets as assigned;
· Coach, train & support for related departments about new partnership and programs
4. Report:
Evaluate partnership and campaign performances with statistical reports; Timely complete other reports as required by line manager;
5. Other office works as required by the Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge:
· Excellent communication and negotiation skills.
· Strong analytical, planning, and project management abilities.
· Ability to work under high pressure and meet sales targets.
· Understanding of the nuances of personalized service and ability to anticipate and exceed VIP customer expectations.
2. Experience:
· Business Administration, Marketing, or a related field.
· At least 3 years of experience in hospitality, 5-star Hotel, Resort, B2B, partnership, with a preference for supervisory or managerial roles.
3. Skills/Competencies:
· Good communication and interpersonal skills
· Comfortable using Facebook Ad Manager and Google Ads, including setting budgets.
· Able to work efficiently in Excel and other office applications.
· Customer focused, with good written communication skill.
· Highly competent individual
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 8h-17h30, thứ 2 đến thứ 6
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Công Nghệ ViHAT được thành lập ngày 06 tháng 12 năm 2013 do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hồ Chí Minh cấp phép. Văn hóa của ViHAT gắn liền với 6 cặp giá trị cốt lõi bao gồm: Tận tâm – Trách nhiệm, Sáng tạo – Cải tiến, Chia sẻ – Hợp tác, Công bằng – Chính trực, Chủ động – Dấn thân, Chung sức – Đồng lòng. Hơn 2 triệu lượt truy cập / năm, với 200 ngàn lượng người đăng ký có mặt trên 50 quốc gia. Chính thức khai trương văn phòng tại Cambodia.
Không chỉ phát triển các sản phẩm chủ chốt, ViHAT còn đi đầu tư các dự án tiềm năng khác như: WIDDY, BeCare.io…
Dần đầu trong công tác hỗ trợ các doanh nghiệp CHUYỂN ĐỔI SỐ trong hoạt động kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
-
Phúc lợi đầy đủ (BHXH, BHYT, BHTN,...).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT được thành lập vào năm 2013
Mission
SỨ MỆNH: Phát triển, triển khai các ứng dụng di động giúp giải quyết các nhu cầu thiết thực hàng ngày của cá nhân và doanh nghiệp.