Chi tiết công việc
- Generates and processes new sales leads as necessary
- Follows up with customers to make sure that they are satisfied with Sotatek’s service
- Provides any necessary data or reports to the sales team
- Arranges appointments with clients and sales team
- Acknowledges customers by responding to emails, texts, and phone calls
- Deals with any customer complaints and resolves the issue as necessary
- Does any necessary administrative work including filing reports or presenting sales team with necessary documents
- Bachelor degree in Economics, Languages or associates degree in relevant field
- Good at Japanese both speaking and listening (N2)
- Proficiency with MS Office
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices
- Excellent communication skills
- Analytical and multitasking skills
- Teamwork and motivational skills
Công ty TNHH Công Nghệ ViHAT được thành lập ngày 06 tháng 12 năm 2013 do Sở Kế hoạch và Đầu tư TP. Hồ Chí Minh cấp phép. Văn hóa của ViHAT gắn liền với 6 cặp giá trị cốt lõi bao gồm: Tận tâm – Trách nhiệm, Sáng tạo – Cải tiến, Chia sẻ – Hợp tác, Công bằng – Chính trực, Chủ động – Dấn thân, Chung sức – Đồng lòng. Hơn 2 triệu lượt truy cập / năm, với 200 ngàn lượng người đăng ký có mặt trên 50 quốc gia. Chính thức khai trương văn phòng tại Cambodia.
Không chỉ phát triển các sản phẩm chủ chốt, ViHAT còn đi đầu tư các dự án tiềm năng khác như: WIDDY, BeCare.io…
Dần đầu trong công tác hỗ trợ các doanh nghiệp CHUYỂN ĐỔI SỐ trong hoạt động kinh doanh.
Chính sách bảo hiểm
-
Phúc lợi đầy đủ (BHXH, BHYT, BHTN,...).
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.
Lịch sử thành lập
- Công Ty TNHH Công Nghệ VIHAT được thành lập vào năm 2013
Mission
SỨ MỆNH: Phát triển, triển khai các ứng dụng di động giúp giải quyết các nhu cầu thiết thực hàng ngày của cá nhân và doanh nghiệp.