Mô tả công việc
• Registers and rooms all arrivals according to established procedures
• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
• Performs check in, check out, room change procedures and ensures all data are fully entered correctly into the hotel systems in accordance with reservation
• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received/sent
• Cashes hotel guest’s personal and travellers checks and assists with currency exchange
• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
• Responsible and attends to guest’s safety box use at all times
• Knowledgeable of all special promotion and procedures for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Intercontinental Hotels Group Loyalty programs.
• Attends to guest complaints, inquiries and requests; escalates problems to supervisor/Assistant Manager if he/she is unable to assist
• Is familiar with other Intercontinental Hotels and Resorts so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another InterContinental Hotels
• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a high level of satisfaction
• Performs audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion
• When on night shift, checks night report and prepares morning report, along with all necessary preparations for guest arrivals
• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct use of forms, reading telex, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems
• Maintains exemplary deportment standards of behavior, appearance and attitude as expected in an IHG Brand
• Takes personal interest and pride to ensure that the guest service work area is kept clean and in an orderly state at all times
• Strives to maintain the high standards of the hotel for all guests with special attention to IHG Loyalty Program members and other VIP’s
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance as law
Bao Viet Health insurance for personal and family
24/7 Accident Insurance
Rest & Relaxation Allowance
Relocation assistance
Repatriation allowance
Home Leave allowance
Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Gym room
Yêu cầu công việc
High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
2. Service years in the field:
1-year experience in guest/customer service, or an equivalent combination of education and experience.
3. Knowledge and skills:
Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.
Able to read and write English
Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System
4. Language: English and Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
- Certificates related to applied position
- Phone: 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.