Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Follow the appointments and delegation schedules, and implement the appropriate scheduling staff
- Health check-up for reception and cashier, package creation, blood collection list;
- Update the health check situation, close the delegation list, make a detailed table for the health checkup;
- Create a Health checkup package, process voucher, blood code, reception form.
- Receive customers, solve problems arising from the authority and delivery information to the supervior, communication between departments;
- Organize and follow staff schedule and submit reports for weekly accounting;
- Professional training, communication skills, corporate culturefor new employees
- Instructions, reminders, test agent,...;
- Examine and supervise the staff's mental and working attitude;
- Arrangement of work schedule of FO, Tet holidays, partime doctor timekeeping;
- Clinic coordination
- Supervision and allocation of reception
- Scheduled monthly stationery last month, report on client tracking, report as designated by Clinic Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Colleague or University Degree is preferred
- At least 2 to 4 years in Clinic Receptionist Team Leader role
- Customer service orientation
- Good organization and multi-tasking abilities
- Help colleagues, convey subordinate’s aspirations with superior, sympathetic, share the environment of solidarity in the workplace
- Improve customer care skills; handling complaints from customers;
- Perform a team leader's good role. Indicate interest and enthusiasm in work and have good sense of job responsibilities.
- Good communication in English or Japanese or Korean.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Nhan Phat Investment Co., Ltd là đơn vị tiên phong áp dụng mô hình chuỗi nhà hàng tại Việt Nam. Chúng tôi đang tìm thành viên đủ tâm, tầm, trí để không ngừng mở rộng chuỗi nhà hàng và nhãn hàng.
Tầm Nhìn 2025 :Trở thành tập đoàn ẩm thực lớn nhất Thành Phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi luôn tạo mọi điều kiện để CBNV phát huy hết khả năng của mình và khuyến khích học hỏi, trau dồi kiến thức nhằm đảm nhận những trọng trách cao hơn để có thể cống hiến gắn bó lâu dài với Công Ty. Trong tập thể, tất cả mọi nhân viên luôn được tôn trọng, lắng nghe và chia sẻ. Mọi nỗ lực và thành quả của các bạn đều được chúng tôi ghi nhận và khen thưởng công bằng. Mỗi nhân viên đều là một mắc xích quan trọng đóng góp vào thành công chung dù ở bất cứ phòng ban, bộ phận nào.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2020
Mission
- Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành lựa chọn hàng đầu của Việt Nam về dịch vụ nhà hàng, khách sạn