Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
DecorNow lĩnh vực Kinh Doanh các loại Tranh trang trí bao gồm: Tranh Trúc Chỉ, Tranh Hiện Đại, Tranh Digital Art, Tranh Cá Nhân Hóa,…với mục đích tôn vinh vẻ đẹp mọi ngóc ngách với phương châm Tinh Tế - Sang Trọng, xây dựng phong cách phục vụ đẳng cấp, đáp ứng ngày càng nhiều nhu cầu của khách hàng trên cả nước, tự tin là đơn vị cung cấp tranh ảnh cho nhiều nhà hàng, quán ăn, khách sạn và những công ty lớn ở trên khắp cả nước, bên cạnh đó trang trí ấm cúng và gìn giữ nét đẹp văn hóa thờ cúng của mọi nhà.
Vốn xuất thân từ công ty công nghệ, DecorNow mong muốn hướng tới mục tiêu triển khai toàn diện công nghệ số hiện đại vào hoàn toàn tất cả các quy trình quản lý, sản suất nhằm khai thác tối đa sức mạnh của công nghệ máy móc hiện tại, công nghệ thông tin, truyền thông kỹ thuật số vào phát triển kinh doanh tạo nên chất lượng tuyệt đối nhất đi đầu thời đại.