Chi tiết công việc
- Generating and processing new sales leads as necessary.
- Arranging appointments with clients and the sales team.
- Following up with customers to understand their needs.
- Providing necessary data or reports to the sales team.
- Acknowledging customers by responding to emails, texts, and phone calls.
- Performing necessary administrative work, including filing reports or presenting documents to the sales team.
- Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
- Work performance review 2 times/ year;
- Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
- 01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
- 01 day remote work per month; A flexitime allowance of 90-180 minutes per month for employees.
- Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
- Yearly company trip and year-end party, quarterly team building and weekly eating together; English - Japanese Club, Sports Clubs;
- Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
- Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
- Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world-class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting-edge technologies and how to build scalable system from scratch;
- Proficient in Japanese (N2), both speaking and listening.
- Proficiency with MS Office.
- Excellent communication skills.
- Strong analytical and multitasking skills.
- Teamwork and motivational skills.
- Knowledge in IT fields, economics, and/or equivalent experience.
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices.
Công ty TNHH Dịch vụ tiếp vận Toàn Cầu là một trong những công ty vận tải container và logistic hàng đầu VN.
Với đội ngũ nhân viên năng động và sáng tạo, GLS đã từng bước phát triễn vững chắc và đã mở rộng dịch vụ đến vận tải đường biển, đường bộ, đường không, vận tải đa phương thức để tiến tới một dịch vụ Logistic toàn diện.
Công ty TNHH Dịch vụ Tiếp Vận Toàn Cầu (GLS) khởi đầu là đại lý cho các hãng tàu vận tải biển khu vực và NVOCC từ năm 2007.
Với đội ngũ nhân viên năng động và sáng tạo, GLS đã từng bước phát triển vững chắc và đã mở rộng dịch vụ đến vận tải đường biển, đường bộ, đường không, vận tải đa phương thức để tiến tới một dịch vụ Logistic toàn diện.
Từ năm 2013, GLS phát triển mảng vận tải biển nội địa và thành lập Công ty Cổ phần Vận tải biển GLS (GLSS)
Với hệ thống chi nhánh bao phủ khắp các thành phố, sân bay, cảng biển lớn ở Việt Nam, kết hợp với một nguồn nhân lực được đào tạo bài bản và nhiều kinh nghiệm. GLS đang trở nên lớn mạnh với sự tin tưởng và hỗ trợ từ phía khách hàng trong nước và quốc tế.