1. Develop partnership strategy and plan to expand new customer bases and drive sales
· Identify strategic partnerships & drive the strategy for new partnership development for DAFC;
· Plan development strategies to enhance the relationship with existing Partners.
· Achieve targeted customer acquisition & revenue targets from existing and new Partnership channels;
· Negotiate, execute and monitor Partnership contract implementation and ensure that all commitments are fully delivered by both DAFC and its partners;
· Upon signing partnership contracts ensure professional deployment is achieved internally and externally; develop key baseline materials such as guidelines, SOPs, templates and checklists for partnerships; ensure internal dissemination and training online and offline to all necessary DAFC and Partner staff;
· Organize partnership signing ceremonies and related PR activities together with internal marketing teams
· Build up and follow up partnership distribution channels, including integration, B2B, B2C,..
· Proactively initiate and coordinate with partners in identifying, implementing, evaluating, and meeting business opportunities.
· Deal with all partners to ensure the best financial scheme, increase the brand coverage and sale volume.
2. Coordination with other Divisions/functions:
· Closely coordinated with another department (Brand + Retail), Operation, Legal Departments for the efficient implementation of partnership contracts
3. Planning & organization:
· Drive the achievement of Partnership Business Plan & Revenue targets as assigned;
· Coach, train & support for related departments about new partnership and programs
4. Report:
Evaluate partnership and campaign performances with statistical reports; Timely complete other reports as required by line manager;
5. Other office works as required by the Line ManagerYêu Cầu Công Việc
1. Knowledge:
· Excellent communication and negotiation skills.
· Strong analytical, planning, and project management abilities.
· Ability to work under high pressure and meet sales targets.
· Understanding of the nuances of personalized service and ability to anticipate and exceed VIP customer expectations.
2. Experience:
· Business Administration, Marketing, or a related field.
· At least 3 years of experience in hospitality, 5-star Hotel, Resort, B2B, partnership, with a preference for supervisory or managerial roles.
3. Skills/Competencies:
· Good communication and interpersonal skills
· Comfortable using Facebook Ad Manager and Google Ads, including setting budgets.
· Able to work efficiently in Excel and other office applications.
· Customer focused, with good written communication skill.
· Highly competent individualLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Giải Pháp Phân Tích Dữ Liệu Insight Data hoạt động trong lĩnh vực Big Data và Data Analytics chuyên cung cấp các dịch vụ & giải pháp về dữ liệu gồm: Tư vấn, triển khai kho dữ liệu; Cho thuê ngoài nhân sự (Outsourcing); Đào tạo; Bản quyền phần mềm (License)
Đội ngũ tư vấn, triển khai của Insight data đều là những chuyên gia tư vấn có bề dày hàng chục năm kinh nghiệm, đã tham gia triển khai rất nhiều các dự án kho dữ liệu (Data Warehouse/BI) cho các tổ chức tài chính, ngân hàng, tập đoàn, doanh nghiệp lớn tại Việt Nam. Chúng tôi hoàn toàn tin tưởng vào sự thành công dựa trên năng lực của mình
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Thành lập từ năm 2020, Công ty TNHH phân tích dữ liệu Insight Data (INDA) hoạt động trong lĩnh vực Bigdata và Data Analytics chuyên cung cấp các dịch vụ & giải pháp về dữ liệu gồm: Tư vấn, Triển khai xây dựng kho dữ liệu; Cho thuê nhân sự IT (Outsourcing); Đào tạo (Cá nhân, Doanh nghiệp); Bản quyền phần mềm (License)
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.