Brand: Cotton:On
1. Brand DNA/ Guideline Knowledge:
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
2. Execution:
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
3. Report analysis:
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
4. Store check and Execution VM in store:
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.
Reading, understanding Brand Guidelines, training for VM/ Leaders once receive new season campaign updated.
Well understanding about floor plan, good skill of problem solving of wall system, group fixture, shopping flow, lighting, mannequin.
Manage VM materials, fixtures, tools.
Develop visual presentations to increase sales through visual impact.
Working knowledge or current visual merchandising trends and best practices.
Making floor layout for 4 stores in HCM, Nha Trang (updated in 2024) for every monthly campaign and promotions (MSS, BF, EOSS, SUPER SALE...).
Prepare and working with VM Coordinator to execute POSM, understand materials, provide solutions.
Coordinate with Product, Operation, Marketing and Store Leader to discuss and proceed weekly plan.
Align action plan, floor plan with Senior VME and Principal
Ability to analyze sales reports, survey results, propose action plan.
Check performance sales reports and propose action plan weekly.
Store check weekly and update to Senior VME/ VMM.
Supervise and sharing information to VM/ Leaders in store once receive new update.Yêu Cầu Công Việc
Good skill of PP, Excel, Video to report to Principals weekly.
Work in store with high capacity over 10,000 pcs.
High knowledge of VM, standard, color mood, style.
Experience in fashion retail minimum 2 years.
Strong communication and interpersonal skills.
Good English and good attitude.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công Ty TNHH Happy World chuyên sản xuất tủ lạnh, tủ đông, máy diệt khuẩn... và các thiết bị khác phục vụ trong ngành HORECA
– Là nhà phân phối thiết bị lạnh Happys
– Là nhà phân phối sản phẩm: máy diệt khuẩn, máy làm đá.
– Là đơn vị thiết kế và thi công , lắp đặt thiết bị cho các nhà hàng, khách sạn, xí nghiệp,...
Những công trình tiêu biểu công ty TNHH Happy World đã cung cấp vật tư:
– Chuỗi cửa hàng tiện lợi GS.25
– Công trình sân golf IDICO Nhơn Trạch
– Chuỗi nhà hàng Buffet Di Vina
– Cung cấp thiết bị cho Takwaeng Bình Phước
– Công ty Samsung Việt Nam
– Nhà hàng Chicken Plus Quận 7
CÁC CÔNG TRÌNH ĐANG THỰC HIỆN:
– Siêu thị Hàn Quốc K-Market
– CJ Food Freshway
– Công ty OT Motor
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ Bảo hiểm theo qui định. Ký Hợp Đồng Lao Động sau thời gian học việc & thử việc thành công
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 28/05/2004
Mission
Phương châm của công ty : “Sự hài lòng của khách hàng là động lực phát triển của công ty và luôn đồng hành cùng khách hàng và các nhà thầu”.