The sales staff is responsible for implementation and completion the assigned sales plan, receive, collect, analyst and solve all information from customer such as: new project, order, quality issue, claim and other issues related to sales department. Coordinate and work with relevant departments to assure daily jobs are done properly.
1. Collect cost information for items and molds
- Collect cost info for items and molds, create quotes for new projects.
- Track mold status and amortization, update files monthly, inform stakeholders.
2. Receive PO from customer through email and upload it into Winline system, track forecast
- Receive and process customer POs, track forecasts.
- Confirm receipt, forward to production, ensure accuracy.
- Manage shipping details, inform customers of ETD and shipping methods.
- Coordinate with production for schedule adjustments, ensure customer satisfaction.
3. Color confirmation & MCS testing process
- Handle color confirmation and testing processes.
- Obtain customer confirmation on new colors before production.
- Update color status, inform customers of test results.
4. Track delivery, claim and customer service
- Coordinate shipments and handle claims efficiently.
- Manage replacements and communicate with customers on shipping details.
- Respond promptly to customer inquiries and collaborate on quality solutions.
5. Update internal report
- Update internal reports accurately and regularly.
- Maintain financial records and pricing lists consistently.
- Generate reports as requested by higher management.
* Working time: Monday - Friday: 8:00 - 16:30, Saturday: 8:00 - 12:00 & 1 Saturday off per month
* Company Car for picking up staff from HCM / Bien Hoa City to Long ThanhYêu Cầu Công Việc
* Education & Working Experience:
- Bachelor's degree in business or a related field.
- 2 years of experience in a relevant position.
- Experience in similar roles within manufacturing industries such as footwear or plastics is highly valued.
* Knowledge, Skills & Abilities:
- Ability to work under high pressure and independently.
- Good communication, negotiation, and reporting skills.
- Strong interpersonal and teamwork skills.
- Proficient in computer use with MS Office programs.
- Strong English language skills in both written and verbal communication.Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công Ty TNHH Happy World chuyên sản xuất tủ lạnh, tủ đông, máy diệt khuẩn... và các thiết bị khác phục vụ trong ngành HORECA
– Là nhà phân phối thiết bị lạnh Happys
– Là nhà phân phối sản phẩm: máy diệt khuẩn, máy làm đá.
– Là đơn vị thiết kế và thi công , lắp đặt thiết bị cho các nhà hàng, khách sạn, xí nghiệp,...
Những công trình tiêu biểu công ty TNHH Happy World đã cung cấp vật tư:
– Chuỗi cửa hàng tiện lợi GS.25
– Công trình sân golf IDICO Nhơn Trạch
– Chuỗi nhà hàng Buffet Di Vina
– Cung cấp thiết bị cho Takwaeng Bình Phước
– Công ty Samsung Việt Nam
– Nhà hàng Chicken Plus Quận 7
CÁC CÔNG TRÌNH ĐANG THỰC HIỆN:
– Siêu thị Hàn Quốc K-Market
– CJ Food Freshway
– Công ty OT Motor
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia đầy đủ Bảo hiểm theo qui định. Ký Hợp Đồng Lao Động sau thời gian học việc & thử việc thành công
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 28/05/2004
Mission
Phương châm của công ty : “Sự hài lòng của khách hàng là động lực phát triển của công ty và luôn đồng hành cùng khách hàng và các nhà thầu”.