Mô tả công việc
I. DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Manage workers compensation and rehabilitation and medical insurance
• Develop and implement procedures for handling disciplinary and grievance interviews
• Managing legal licenses and permits of the Hotel including the application and renewal
• Respond to requests for information from internal and external sources.
• Ensures comprehensive and regular staff communication sessions
• Prepares efficient work schedules considering the hotel and labor requirements
• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Good working environment;
- 2 days off per week
- Uniform Laundry by the Company;
- Daily meals;
Yêu cầu công việc
Qualifications –
Bachelor’s degree in Human Resources/ Business Administration/ English Language.
Required Skills –
- Communication skills
- Knowledge of Local Labour and Employment Regulations.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Problem solving, analytical, reasoning, motivating, organizational abilities.
- Good writing skills
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH HOÀNG AN NHIÊN là tổng công ty sở hữu một chuỗi các địa điểm Bar/Club/Lounge tại Việt Nam với nhiều năm kinh nghiệm và đã gặt hái được nhiều thành công trong lĩnh vực giải trí. Đến nay, Hoàng An Nhiên đã thành lập hơn 11 quán Bar/Club/Lounge đứng đầu tại 2 thành phố lớn là Hà Nội và Hồ Chí Minh. Các sản phẩm của HAN liên tục là lựa chọn hàng đầu của khách hàng, chúng tôi luôn nỗ lực để mang lại những dịch vụ cũng như trải nghiệm tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2019: Công ty được thành lập
Mission
Hoàng An Nhiên là nơi hội tụ những con người giỏi nhất, nuôi dưỡng tài năng của họ để mang lại trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng.