Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: District 01, HCMC
<Job Responsibilities>
- Keeping and expanding existing business in the Food ingredients field
- Developing new business
- Coordinating with Customer Service Department to meet customer‘s demands
- Managing complex negotiations with senior-level executives
- Building and maintaining long-term relationships with customers
- Controlling stock
- Other tasks as required by the manager
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor's Degree, major in Food Technology or Food Industry background
・Language: Japanese - Business Level (JLPT N2 or equivalent) OR English - Business Level
・Experience: Having at least 7 years of working experience in the field of food ingredients including sales
・Skills:
- Strong communication skills
- Problem-solving skills & Teamwork spirit
- Enthusiasm, dynamic, passionate in sales
<Preferable Skill / Experience>
- Prefer experience with customers in the meat industry, meat process & seafood
- Prefer candidates with knowledge about Enzyme for the food industry
- Prefer candidates with Japanese-Speaking
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 29 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH ILABY VIỆT NAM chính thức hoạt động trong lĩnh vực Thời trang trẻ em từ ngày 18/09/2018.
Với mong muốn trở thành người đồng hành cùng mẹ mang yêu thương tới con, cái tên ILABY ra đời từ ý nghĩa đó.
ILABY là từ cách điệu viết tắt từ cụm từ: “I love baby” – gửi trọn tình yêu thương gửi đến các bé – nơi chắp cánh cho những thiên thần được tỏa sáng ở bất cứ đâu khi con xuất hiện.
Trải qua hai năm hoạt động, ILABY luôn nỗ lực không ngừng trong việc đa dạng hoá các dòng sản phẩm đến tay người tiêu dùng.