Chi tiết công việc
- Planning and reporting: Create monthly and quarterly action plans to achieve KPIs assigned by the Project Owner. Compile detailed reports, assessing campaign performance against established KPIs
- Ads management: Execute and optimize advertising campaigns to drive affiliate conversions for Shopify sign-ups
- Email nurturing: Implement effective strategies to acquire and nurture new contacts and enhance conversion rates
- Website layout and journey planning: Define optimal website layouts and customer journeys to achieve targeted conversion goals
- Compelling copy creation: Develop persuasive content tailored to convert the target audience
- Performance monitoring: Constantly monitor campaign performance, making data-driven adjustments to enhance conversion rates
- Customer communication: Engage with potential leads, providing guidance and information to facilitate the conversion process
- Minimum 1.5 years of practical experience in digital marketing, with a focus on running campaigns and conversion rate optimization
- Experience in executing advertising campaigns, particularly in the context of B2B software and services
- Experience in implementing and managing email strategies to nurture leads and enhance conversion rates
- Analytical skills to monitor campaign performance, conduct A/B testing, and adjust strategies accordingly
- Strong written and verbal communication skills in English, with the ability to develop persuasive copy for various platforms and engage with leads
- Result-oriented mindset, willingness to adapt and learn in a fast-paced environment, staying updated on industry trends and best practices
- Familiarity with these tools is a plus: Google Analytics and Google Ads; WordPress; A/B testing tools; Media design tools
- Salary: $400 - $800
- 5-day workweek (Monday to Friday, 8:30 AM to 5:45 PM)
- Youthful and inclusive environment (95% are 9x and 2k)
- Agile and drama-free working environment that respects differences and focuses on human development
- Opportunities to participate in clubs: Football, running, games, etc.
- Team-building events, picnics, and summer trips
- Scenic office on 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floors. Free access to tea and coffee.
- 13.5 days of annual absence (12 days in accordance with the law + 1.5 days company trip)
- Social and health insurance in accordance with the Vietnam Labor Code
- Birthday gifts, seniority allowance, course & certificate coverage
Được thành lập bởi Tập đoàn Jinyu Tire - một doanh nghiệp chuyên nghiên cứu phát triển sản xuất lốp xe du lịch, lốp xe tải, lốp xe bus của Trung Quốc.
Tập đoàn Jinyu Tire được thành lập vào năm 1995 có trụ sở chính ở Thanh Đảo, Trung Quốc với vốn điều lệ là 500 triệu USD, hiện có 3 nhà máy sản xuất.
Tháng 2/2020 nhà máy Việt Nam được khởi công xây dựng với vốn điều lệ là 70 triệu USD, dự kiến sản lượng trung bình 2 triệu lốp TBR trong giai đoạn 1 và giai đoạn 2 (chưa cập nhật). Công ty đang hướng đến mô hình sản xuất tự động hóa, hiện đại hóa và sử dụng các công nghệ tân tiến nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1995
Mission
Là nhà cung cấp cho khách hàng sự trải nghiệm và sản phẩm có giá trị tốt nhất, đáng tin cậy trong ngành công nghiệp lốp xe thế giới