Mô tả công việc
Live Payments is one of Australia's leading payment service providers, servicing thousands of businesses across Australia. We continue to innovate our payment solutions and expand our product offering alongside our industry-leading strategic partners, including Qantas Loyalty and Ingenico.
ROLE AND RESPONSIBILITIES
Live Payments is seeking an experienced QA Lead to join our growing/multi-national team. The QA Lead will ensure that all software products meet company standards for quality and reliability.
Core duties include:
Develops, implements, and manages processes to ensure that products and applications meet required specifications for quality, functionality, and reliability before delivery.
Establishes and defines appropriate quality benchmarks and criteria for products and applications.
Conveys quality benchmarks and criteria to the QA team, software development team, and relevant stakeholders.
Ensures QA team productivity and identifies opportunities for greater efficiency and quality improvement.
Lead QA process improvement initiatives and maintain and continuously improve existing test development processes and practices.
Coordinates product testing processes and may participate in product testing.
Identifies and analyses issues, bugs, defects, and other problems, particularly when problems recur in multiple products; recommends and facilitates solutions to these issues.
Manages QA team on hiring, discipline, performance reviews, and resource allocation.
Enhances testing capabilities guided by standard best practices, policies, and procedures.
Mentor other QA team members and assist them with domain knowledge.
Leads training activities on QA-related topics.
Yêu cầu công việc
University Degree Qualified in a Tech or Business field.
Over 8 years of experience in software testing.
Experience with automated testing frameworks and integrating automated testing into the CI/CD pipeline will be an advantage.
KEY SKILLS
Over 3 years of experience leading quality assurance teams.
Proven ability to develop and implement quality standards effectively.
Extensive testing expertise in the entire software development life cycle and various test cycles, including Regression, Functional, Systems, Stress & Scale, Smoke & Sanity.
Familiarity with QA best practices and methodologies for designing, implementing, and automating processes.
Proficient in aligning testing strategies with business objectives.
Effective in taking ownership of business outcomes and motivating teams to take responsibility for their decisions.
Outstanding communication skills that promote open dialogue and mutual respect among stakeholders.
Quyền lợi được hưởng
Full salary on probation
13th month salary and performance bonus
Annual leave: 14 days/ year + 01 day off for birthday leave
Performance review twice a year
Annual health check and vaccination
Premium Health Care Insurance (covering for spouse and children)
Personal Learning & Career Development Program (15.6 millions VND/ year)
Health Scheme Program
Laptop provided (Macbook/Window)
Free parking, coffee, snacks, etc
Attractive career path
Regular team dinners and team building activities
International and friendly working environment
MSI (Masan Industrial Corp.) - Công ty TNHH một thành viên công nghiệp Masan thuộc Tập đoàn Hàng tiêu dùng Masan (MSC) - MSC chuyên kinh doanh trong lĩnh vực chế biến thực phẩm với các nhãn hiệu nổi tiếng trong nước và ngoài nước như: CHINSU, TAM THÁI TỬ, NAM NGƯ, OMACHI, Tiến Vua,… Sản phẩm của MASAN hiện đang được người tiêu dùng trong nước yêu chuộng và được xuất đi nhiều thị trường trên thế giới như: Nga, Úc, các nước EU… với triển vọng ngày càng lớn. Thông Điệp của Tập đoàn: Masan với mục tiêu trở thành số 1 trong ngành hàng tiêu dùng, Nơi Hội Tụ - Nuôi Dưỡng Khát Vọng và Tài Năng. Sẽ không giới hạn về thử thách, không giới hạn về thu nhập, cũng như lộ trình thăng tiến của bản thân của những ai muốn khẳng định và muốn tiếp tục vượt qua chính mình.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 10/06/2002
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng
Review Masan
Quản lý làm việc cảm tính, chèn ép nhân viên.
cty đòi uv cung cấp payslip, sao kê ngân hàng cty cũ thì mới đc offer