About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
MSI (Masan Industrial Corp.) - Công ty TNHH một thành viên công nghiệp Masan thuộc Tập đoàn Hàng tiêu dùng Masan (MSC) - MSC chuyên kinh doanh trong lĩnh vực chế biến thực phẩm với các nhãn hiệu nổi tiếng trong nước và ngoài nước như: CHINSU, TAM THÁI TỬ, NAM NGƯ, OMACHI, Tiến Vua,… Sản phẩm của MASAN hiện đang được người tiêu dùng trong nước yêu chuộng và được xuất đi nhiều thị trường trên thế giới như: Nga, Úc, các nước EU… với triển vọng ngày càng lớn. Thông Điệp của Tập đoàn: Masan với mục tiêu trở thành số 1 trong ngành hàng tiêu dùng, Nơi Hội Tụ - Nuôi Dưỡng Khát Vọng và Tài Năng. Sẽ không giới hạn về thử thách, không giới hạn về thu nhập, cũng như lộ trình thăng tiến của bản thân của những ai muốn khẳng định và muốn tiếp tục vượt qua chính mình.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 10/06/2002
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng
Review Masan
Quản lý làm việc cảm tính, chèn ép nhân viên.
cty đòi uv cung cấp payslip, sao kê ngân hàng cty cũ thì mới đc offer