🏤 HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
⏰ Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
👉🏼 Responsibilities and Duties:
- Enhance customer service to drive engagement and organic growth;
- Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;
- Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;
- Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;
- Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;
- Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;
- Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;
- Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;
- Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction) and provide feedback;
- Analyze performance data and prepare reports for evaluation;
- Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;
- Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
✔️Qualifications and Skills:
- At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);
- Fluency in English (4 skills);
- Proficient with customer service software, tools, and multi-channel service;
- Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;
- Strong experience handling complaints and leading teams in fast-paced environments, high-performing teams;
- Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;
- Awareness of the latest industry trends and technologies;
- Advanced troubleshooting, multitasking, and client-facing communication skills.
👏🏼 Benefits:
● Competitive salary in line with experience and capability;
● Package Salary: 13 months of salary;
● Performance reviews twice a year;
● Premium health care Package for all employee;
● Social, health & unemployment insurance ;
● Annual leave days: 12 days/year;
● Work from home: 3 days/ month;
● Company trip, team building;
● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.
Sheraton là một trong 30 thương hiệu nổi tiếng thuộc sở hữu của Tập đoàn Marriott International với hơn 6.000 khách sạn tại hơn 122 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới. Sheraton Saigon Hotel & Towers là khách sạn 5 sao hàng đầu tọa lạc tại vị trí chiến lược ngay trung tâm khu kinh doanh và giải trí của Thành phố Hồ Chí Minh. Tại Sheraton, chúng tôi cam kết nỗ lực hết mình để đảm bảo khách của chúng tôi có kỳ nghỉ tốt nhất có thể. Các cộng sự của chúng tôi được dành riêng để cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ cao nhất. Chúng tôi vượt xa để bạn cũng có thể. Các giá trị cốt lõi của chúng tôi là: Đặt con người lên hàng đầu, theo đuổi sự xuất sắc, đón nhận sự thay đổi, hành động chính trực và phục vụ thế giới của chúng ta. Chúng tôi sẽ cung cấp cho các ứng viên thành công những phúc lợi hấp dẫn, điều kiện làm việc tuyệt vời, môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp, cơ hội thăng tiến nghề nghiệp và cơ hội đào tạo đa dạng.
Review Sheraton Saigon Hotel & Towers
Bạn có cơ hội được đào tạo ở các phòng ban khác (GL)
Mức lương khá; môi trường ít căng thẳng (GL)
Mọi người đều rất tận tâm giúp đỡ lẫn nhau (GL)