Product Development
Develop and drive the product vision and strategy, aligning it with overall product vision and business objectives
Create a roadmap that prioritizes and optimally sequences product features to enhance the performance of internal marketing toolset
Propose and explore new features and technologies to maintain a competitive edge and continually improve the value proposition of our platform
Gather requirements, conduct user research, and prioritise the product backlog to ensure the team is focused on delivering high-impact projects.
Drive the adoption and onboarding of internal tools and platforms, working closely with users to ensure they are engaged and successful
Oversee product launches, product marketing, and other go-to-market activities for internal tools and platforms.
Data-Driven Decisions
Leverage data analytics and insights to understand both user and merchant behavior, trends in marketing solutions, and areas for improvement in marketing features.
Use data to make informed decisions, optimize existing features, and guide the development of new features to enhance performance
Cross-Functional Collaboration
Be the leader of cross-functional teams, comprising senior engineers, designer, analysts, to grow adoption of the platform as well as performance overall.
Foster a culture of collaboration and knowledge sharing within the team and across the organization.
Effectively communicate product updates, roadmap, and performance to stakeholders and leadership, addressing their concerns and incorporating feedback into product iterations.
Establish strong relationships with internal and external stakeholders, representing the voice of the product and fostering collaboration for mutual success.
What you will need
The Must-Haves
4-5+ years of product management experience, with a strong background in analytics, AI/ML, preferably in advertising or CDP
Have experience building and managing internal tools or B2B platforms.
Excellent analytical and problem-solving skills, with a data-driven approach to decision-making.
Proven ability to develop and implement AI/ML solutions in a commercial environment.
Adept at engaging with technical teams and leveraging technologies for practical business applications.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to translate data into actionable growth strategies.
Excellent communication skills and the capacity to convey complex technical concepts to a diverse audience.
Passionate about driving impact through enhancing team productivity
The Good-to-Haves
Familiarity with merchant service platforms and the ability to drive product differentiation through personalisation and predictive insights.
A track record of managing and delivering projects that enhance user engagement and business performance.
Công Ty TNHH Nutreco International (Việt Nam) thuộc tập đoàn "Skretting" là Tập đoàn hàng đầu thế giới trong việc cung cấp các giải pháp dinh dưỡng sáng tạo và bền vững cho ngành nuôi trồng thủy sản. Tập đoàn có trụ sở chính đặt tại Stavanger, Nauy và nhà máy sản xuất thức ăn thủy sản chất lượng cao tại 18 quốc gia trên năm châu lục, cung cấp dinh dưỡng toàn diện cho hơn 60 loài tôm và cá từ giai đoạn ấu trùng đến khi thu hoạch. Tổng sản lượng thức ăn thủy sản hàng năm đạt hơn 2,4 triệu tấn với.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
Trong suốt 122 năm hình thành và phát triển, Skretting cùng đội ngũ tài năng và giàu nhiệt huyết của mình đã không ngừng tạo ra những giải pháp vượt trội, hướng đến xây dựng ngành Thủy sản thế giới ngày một lớn mạnh và bền vững.