Việc làm Olam Việt Nam

Cập nhật 25/08/2024 16:12
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Olam Việt Nam
Team Lead, Field Debt Collection
Olam Việt Nam
3.8
12 đánh giá 258 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Purpose

- Ensure compliance, professionalism and efficiency of the Management Team on the basis of controlling the implementation of regulations, processes and professional instructions, and at the same time, orienting, guiding and supporting members in the management team. group in debt settlement

- Contribute to improving the efficiency of debt settlement activities by advising leaders on effective debt

settlement methods, legal issues, and policies related to debt collection.

- Contribute to the improvement of efficiency reagarding credit activities by responding to problems discovered in the debt settlement process related to the appraisal and disbursement... of the debt transferor.

Key Accountabilities (1)

I. General Responsibilities:

- Make and execute work plans according to the scope of management

- Be responsible for all activities and performance results of the part of the work in charge

- Advise and provide consultation to leaders on measures to improve operational efficiency in unsecured collection

- Advise the leader in improving the work of the department in a more effective direction.

Key Accountabilities (2)

II. Professional Responsibilities:

1. Control and directly implement the collection strategy with customers and related people of the customer to urge the customer to repay the debt:

- Control and urge the team to perform debt collection in accordance with the scenario and strategy, fully record operational results on the data system, ensure that KPIs are met.

- Ensure that team operations comply with internal policies, regulations, processes, guidelines and service

quality commitments (SLAs)

- Guide and directly support the team to handle difficult situations / overcome unreasonable operations.

- Assign and coordinate personnel in the team to ensure the efficiency of the assigned work

2. Participating in the implementation of the customer's risk mitigation plan arising in the process of Calling :

- Control the assessment and analysis of customer and/or operational status

- Control suggestions on risk mitigation

- Monitor the implementation of the approved risk mitigation plan

3. Participate in fraud detection in the operational process, notify the transfer of debt to suitable function for handling:

- Evaluate and transfer information (if fraud is detected) to relevant units after approval

- Coordinate in handling and preventing fraud with related parties: providing information, assessment, analysis, etc. when approved by competent authorities

4. Contribute to the development/correction of policy documents, debt collection operation methods related to operations at the department

- Analyze, evaluate, research and propose suggestions/construction/editing of documents

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

Degree/Occupation: University graduate or higher

Professional Experience: at least 2 years of experience in debt settlement or 3 years of working in the field of banking

English: According to the regulations of the Techcombank from time to time Expertise:

-  Experience in unsecured debt settlement is preferred.

-  Preferably those that have professional knowledge in the field of law, economics, finance and banking.

-  Understand the debt transferor's system and products and the Techcombank's debt settlement policies.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai

Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
  • Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng tháng 
  • Teambuilding
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000

Mission

Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.

Những nghề phổ biến tại Olam Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Việt Nam

Olam Việt Nam

Click để đánh giá