Việc làm Olam Việt Nam

Cập nhật 25/08/2024 16:12
Tìm thấy 16 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Olam Việt Nam
Senior Account Manager
Olam Việt Nam
3.8
12 đánh giá 258 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 11
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bình Thạnh

Chi tiết công việc

A. OVERVIEW OF THE ROLE:

The Senior Account Manager role is responsible for successful delivery from project commencement to project completion, through the Initiating, planning, execution, monitoring and control and closing phases.

B. ROLE AND RESPONSIBILITIES:

1. Planning (30%):

- Preparing, presenting, and selling strategies, communication plans, creative concepts and execution plans to clients.

- Being capable to allocate the budget effectively, judge the quotations and add value to the daily job to control the strategic direction, communication plan, creative concept and execution plan to client.

- Evaluating ideas in the internal review sessions.

2. Project Management (20%):

- Creating and managing project timing and budgets with all relevant department personnel: Operation Department, Creative Department, Production Department.

- Successfully lead team to run and manage the projects on day to day basic to deliver project quality, good profit, and client satisfaction.

- Managing and checking creative work, production output, testing,…

- Troubleshooting problems and work with relevant people to address these issues.

- Preparing and submitting estimated cost to Account Director.

- Coordinating budget processes with Finance Dept., Operation Dept.

- Managing P&L as approved by Account Director.

- Verifying and proposing recommendations for Cost Estimate, Expense, Contract,…

- Evaluating performance after projects.

- Being responsible for the team’s KPIs (Billing and Profit).

3. Show Development (10%):

- Guiding the team to develop storyboards of performances, video clips, visuals following the show contents.

- Working with suppliers of production, LED screens, AV system, stage effects, Choreographer, Visual designers, Audio producers... to develop event concept and bring it to the real show on stage.

- Reviewing all final results and suggest improvements if required.

4. Client Management (20%):

- Being the main daily contact for assigned accounts and projects.

- Earning the trust of clients by delivering dedicated, attentive services.

- Negotiating with clients and internal teams for maintaining the consistency of approved proposal.

- Annual survey to optimize the Client’s satisfaction.

5. People management (20%):

- Leading, inspiring and driving the team to achieve the objectives (billing, profit, client building, people development and process improvement).

- Developing the team by coaching and training team member to improve skills.

- Building the teamwork spirit; making evaluations of performance of the staff.

- Contributing in working process improvement (internal, inter-companies, external).

YÊU CẦU CÔNG VIỆC
A. QUALIFICATION & EXPERIENCES:

- Bachelor’s degree.

- At least 3-year experience in the same position in the service industry.

- Experience across various marketing disciplines, e.g. events, activation, sales promotion, digital is an advantage.

- Solid working experience in one of leading below the line agencies.

B. SKILLS:

1. Soft skills:

- Good time management and organizational skills.

- A positive and strong leader.

- Excellent troubleshooting and solution-finding skills in terms of staff and projects.

- Aesthetic, adaptable, tenacious, systematic, innovative and insightful.

2. Competency skills:

- Strong understanding of customer and market dynamic requirements.

- Good written skill, particularly in relation to proposals and presentation.

- Good English in verbal and written communication.

- Proven track record of delivery on projects in terms of time, budget, and other client KPIs.

- Passionate and driven in everything you do, and filtering that approach through the teams and the organization as a whole.
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai

Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
  • Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng tháng 
  • Teambuilding
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000

Mission

Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.

Những nghề phổ biến tại Olam Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Việt Nam

Olam Việt Nam

Click để đánh giá