Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. ROLE:
- Responsible for managing the assigned customers to grow volume, revenue, space share & profitability by initiatives, well planning, cooperating with Customers, work with across function such as Trade Marketing/ Brand team/ Logistic.
- Planning and controlling budget of Trading Terms as well as BTL activities in MT Channel within assigned budget.
- Building up & maintaining good relationship with MT customer
2. RESPONSIBILITIES:
- Sales Performance:
- Ensure volume & revenue growth of assigned customers in MT channel
- Work with Customers about listing, promotion, pricing & activities as company strategy
- Build the most advantageous display of WU products in comparison with competitor.
- Planning/ Monitoring & Controlling budget of TOT as well as BTL Activities:
- Working effectively & initiatively with Customer for delivery of yearly plan, key activities calendar
- Monitor, analyse and evaluate channel/ account developments, trends and competitor activities in order to develop effective plans and in-market activities to address opportunities or threats
- Manage and control TOT/ BTL budget in an effective and efficient way thought post promotion evaluate, control & monitor promotion stock during & after promotion period to ensure main goal achieve
- Work with across functions to build up forecast and short-term stocks allocation
- Customer development:
- Understand customers’ insights & keep updated in customer profile to find out & maximize growth opportunities in MT channel
- Build Customer Business Plan and monthly review
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 2 years FMCG experience in Sales/ Trade Marketing/ Key Account Management. Candidates with diverse and relevant background is preferred.
- Educated to University degree.
- Good communication and influencing skills.
- Mature, able to work in a matrix organization.
- Proactive, teamwork, highly motivated to work and deliver results through the team.
- Good command of written and spoken English and office computer skills
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM là công ty 100% vốn nước ngoài đầu tiên giữ vai trò Công ty Chủ Quản tại Việt Nam.Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam gồm tám công ty bao gồm Panasonic Việt Nam và bộ phận kinh doanh trực thuộc Panasonic Sales Việt Nam (PSV), Trung tâm nghiên cứu và phát triển (PRDCV), năm công ty sản xuất bao gồm Panasonic AVC Networks Việt Nam (PAVCV), Panasonic Appliances Việt Nam (PAPVN), Panasonic System Networks Việt Nam (PSNV), Panasonic Industrial Devices Việt Nam (PIDVN), Panasonic Life Solutions Việt Nam (PLSVN), và công ty bảo hiểm Panasonic Insurance Service Việt Nam (PISVN). Tập đoàn có tổng số nhân lực khoảng 7,000 người. Panasonic lấy yếu tố con người làm trung tâm. Vì vậy chế độ phúc lợi của chúng tôi đảm bảo rằng công dân Panasonic được chăm lo về mặt cá nhân, tài chính, và nghiệp vụ. Bạn quan tâm muốn trở thành một phần của Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam có thể gửi hồ sơ (Tiếng Anh) về địa chỉ email của phòng Nhân sự kết nối và nhận những thông tin nghề nghiệp hấp dẫn nhất!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2006: Thành lập Công ty
Mission
Nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.