Be involved in the full Software Development Life Cycle for microservices.
Identify and resolve complex technical issues, ensuring minimal disruption to services.
Write clean, maintainable, and well-documented code. Conduct code reviews and mentor junior developers to promote best practices and high standards.
Stay current with emerging cloud technologies and industry trends, applying new knowledge to improve and innovate our solutions.A University Qualification in Software Engineering or a related degree is required.
Minimum of 3 years of experience in software development, with a focus of at least 2 years on cloud-native technologies recently.
Experience with microservices architecture and design patterns.
Experience with DevOps tools and practices, including containerization (Docker, Kubernetes, Helm), CI/CD pipelines.
Good at programming languages like Golang, Java, Python and Bash script.
Familiar with Linux environment.
Knowledge of networking concepts and protocols relevant to telecommunications.
Familiar with Agile methodology such as Scrum or Kanban
Preferred
Good at problem-solving skills, strong communication abilities, and a collaborative mindset.
Good at English communication and presentation abilities, both written and spoken.
Have passion to enhance processes and provide innovation.Finance: Competitive salary package, annual leave encashment, 13th month salary, referral bonus;
Career Development: Career coaching, global career opportunities, non-linear career paths, internal development programmes for management and technical leadership;
Learning Opportunities: Complex projects, rotations, internal tech communities, training, coaching, online learning platforms subscriptions, English programme, certifications, pass-it-on sessions, workshops, conferences;
Work-Life Balance: Hybrid work and flexible working hours, employee assistance programme;
Health: Global internal wellbeing programme, access to wellbeing apps, premium health check, extra insurance;
Community: Global internal tech communities, hobby clubs and interest groups, inclusion and diversity programmes, events and celebrations;
Other: Trade Union benefits, Welcome package and gift-giving frequency.
CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM là công ty 100% vốn nước ngoài đầu tiên giữ vai trò Công ty Chủ Quản tại Việt Nam.Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam gồm tám công ty bao gồm Panasonic Việt Nam và bộ phận kinh doanh trực thuộc Panasonic Sales Việt Nam (PSV), Trung tâm nghiên cứu và phát triển (PRDCV), năm công ty sản xuất bao gồm Panasonic AVC Networks Việt Nam (PAVCV), Panasonic Appliances Việt Nam (PAPVN), Panasonic System Networks Việt Nam (PSNV), Panasonic Industrial Devices Việt Nam (PIDVN), Panasonic Life Solutions Việt Nam (PLSVN), và công ty bảo hiểm Panasonic Insurance Service Việt Nam (PISVN). Tập đoàn có tổng số nhân lực khoảng 7,000 người. Panasonic lấy yếu tố con người làm trung tâm. Vì vậy chế độ phúc lợi của chúng tôi đảm bảo rằng công dân Panasonic được chăm lo về mặt cá nhân, tài chính, và nghiệp vụ. Bạn quan tâm muốn trở thành một phần của Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam có thể gửi hồ sơ (Tiếng Anh) về địa chỉ email của phòng Nhân sự kết nối và nhận những thông tin nghề nghiệp hấp dẫn nhất!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2006: Thành lập Công ty
Mission
Nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.
Review Panasonic Vietnam Co., Ltd.
Kỹ sư(GL)
Chế độ phúc lợi tốt(IT)
Môi trường tốt(IT)