What You Will Do
- Working directly with the Business Development Manager and clients, taking briefs, and making proposals.
- Meeting and liaising with clients to discuss and identify their requirements
- Working with other team members to devise a campaign that meets the client’s brief and budget.
- Maintain as the main point of communication contact between clients and the various internal departments, in support of client’s specific e-commerce business needs, which includes channel distribution, creative and content creation, advertising support, and other services related to e-commerce store management or website management.
- Identify and generate potential profitable business relationships/ opportunities by studying integration of new growth areas/ trends accompanied with company strategies and operations; examining risks and potentials; estimating partners' needs and goals.
- Individually locate or propose potential business deals and close/generate profitable business relationships/deals by contacting potential partners; discovering and exploring opportunities, coordinating requirements; developing and convincing clients with support from internal/function teams; and integrating contract requirements with business operations.
- Build good relationships with other departments, clients, and agencies.
- Bachelor Degree
- At least 3 years of working experience in E-commerce is required; and 2 years of working experience in the same position
- Significant experience in professional client relationship management.
- Proficient English.
- Strong leadership skills.
- Strong communication, presentation, negotiation, and interpersonal skills and well-organized with a good sense of responsibility
- Good strategic thinking, analytical and listening skills.
- Clear mindset, result-oriented with passion for work
- Experience in a fast-paced work environment is a plus
- Knowledge of performance & e-commerce planning is a plus
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-3 months salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private Health Insurance
- TGIF, monthly birthday, and other fun events
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international, and dynamic environment
CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM là công ty 100% vốn nước ngoài đầu tiên giữ vai trò Công ty Chủ Quản tại Việt Nam.Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam gồm tám công ty bao gồm Panasonic Việt Nam và bộ phận kinh doanh trực thuộc Panasonic Sales Việt Nam (PSV), Trung tâm nghiên cứu và phát triển (PRDCV), năm công ty sản xuất bao gồm Panasonic AVC Networks Việt Nam (PAVCV), Panasonic Appliances Việt Nam (PAPVN), Panasonic System Networks Việt Nam (PSNV), Panasonic Industrial Devices Việt Nam (PIDVN), Panasonic Life Solutions Việt Nam (PLSVN), và công ty bảo hiểm Panasonic Insurance Service Việt Nam (PISVN). Tập đoàn có tổng số nhân lực khoảng 7,000 người. Panasonic lấy yếu tố con người làm trung tâm. Vì vậy chế độ phúc lợi của chúng tôi đảm bảo rằng công dân Panasonic được chăm lo về mặt cá nhân, tài chính, và nghiệp vụ. Bạn quan tâm muốn trở thành một phần của Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam có thể gửi hồ sơ (Tiếng Anh) về địa chỉ email của phòng Nhân sự kết nối và nhận những thông tin nghề nghiệp hấp dẫn nhất!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2006: Thành lập Công ty
Mission
Nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.
Review Panasonic Vietnam Co., Ltd.
Kỹ sư(GL)
Chế độ phúc lợi tốt(IT)
Môi trường tốt(IT)