Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
RESPONSIBILITIES AND DUTIES – APPOINTED AREA:
1. Sales Performance:
- Utilize insights to adjust business strategies and stay ahead in the retail landscape
- Analyze financial reports and make data-driven decisions to achieve sales targets.
- Report and manage the overall sales performance
2. Operation
- Ensuring Store VM quality following Brand guideline
- Monthly/Weekly stock inventory, order management, forecasting and coordination for stock movement management
- Store system update, product transfers, system updates for new products, and payroll input
- Responsibilities and coordination for cover stock rotations, wastage input, maintenance, product data management, shop window printing
3. Shop Development Visits and Calls
- Conducting a two-day development visit so that each manager receives one per year.
- Measuring the Customer Experience and Communication skills demonstrated by the manager and team.
- Using the development visit guidelines to support the delivery of tailor-made learning, coaching and feedback to managers based on key areas of potential.
- Completing relevant paperwork and following up on actions set in a timely manner.
4. Probation Reviews:
- Conducting a one-day review at the end of a new manager’s probation period to evaluate the Customer Experience and Communication skills expected on the back of New Manager Training.
- Completing review form paperwork and following up on actions set at a review in a timely manner.
5. Training Shops and New Manager Training:
- Communicating and coordinating new manager training plans with training shop managers.
- Maintaining the ‘New Manager Training’ guidelines to ensure the training is always up-to-date, relevant and effective.
- Reviewing and developing training shop managers.
- Monitoring the performance of the training shops.
6. New Shop Openings / Relocations:
- Customer experience, team and personal development support to manager before, during and after the opening / relocation of their shop.
7. Performance Management:
- Implementing and supporting managers through performance improvement plans when related to FOP’s.
8. Shop Cover/Holiday Log:
- Keep up to date record of manager’s holiday.
- Support managers with shop cover.
9. Other Work:
- Collaboration and communication with Retail Operations and People Support.
- To attend meetings as and when required.
- Any other tasks as required, depending on the needs of the team and business.
Yêu Cầu Công Việc
- A proven success story in Retail Management, preferably experience in managing multiple stores or Country Retail Management.
- Excellent Customer Service Skills and a passion for our customers.
- Thorough knowledge of the Brand and its current Global direction.
- Exceptional team player with proven ability to lead through influence and support.
- Comprehensive financial understanding and business analytics.
- Expertise in Coaching and Feedback.
- Exceptional Training and Development Skills.
- Effective Communication skills and presentation skills.
- 2 years Management experience in Lush/OR a Retail business including experience in a Support role.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH PANASONIC VIỆT NAM là công ty 100% vốn nước ngoài đầu tiên giữ vai trò Công ty Chủ Quản tại Việt Nam.Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam gồm tám công ty bao gồm Panasonic Việt Nam và bộ phận kinh doanh trực thuộc Panasonic Sales Việt Nam (PSV), Trung tâm nghiên cứu và phát triển (PRDCV), năm công ty sản xuất bao gồm Panasonic AVC Networks Việt Nam (PAVCV), Panasonic Appliances Việt Nam (PAPVN), Panasonic System Networks Việt Nam (PSNV), Panasonic Industrial Devices Việt Nam (PIDVN), Panasonic Life Solutions Việt Nam (PLSVN), và công ty bảo hiểm Panasonic Insurance Service Việt Nam (PISVN). Tập đoàn có tổng số nhân lực khoảng 7,000 người. Panasonic lấy yếu tố con người làm trung tâm. Vì vậy chế độ phúc lợi của chúng tôi đảm bảo rằng công dân Panasonic được chăm lo về mặt cá nhân, tài chính, và nghiệp vụ. Bạn quan tâm muốn trở thành một phần của Tập đoàn Panasonic tại Việt Nam có thể gửi hồ sơ (Tiếng Anh) về địa chỉ email của phòng Nhân sự kết nối và nhận những thông tin nghề nghiệp hấp dẫn nhất!
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Câu lạc bộ
- Team building
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2006: Thành lập Công ty
Mission
Nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam.
Review Panasonic Vietnam Co., Ltd.
Kỹ sư(GL)
Chế độ phúc lợi tốt(IT)
Môi trường tốt(IT)