Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Strategy & Planning (20%)
- Build up company's annual & campaign-based communication strategy to support Categories to meet business objectives and based on the mid-term strategy from line manager.
- Make full-year & campaign-based communication plan to align with Brand managers & brief to agencies
- Own & manage all ATL budget allocation
2. ATL & BTL execution (60%)
- Lead the strategy implementation including full execution of communication campaigns to improve communication accross multiple touch points.
- Lead the planning & deployment of cross-category offline activations to enhance
- Lead the planning & execution of co-branding, collaboration, and sponsorship activities of the company
- In charge of managing all company's own-channels including website & all social media platforms
- Ensure consistent use of brand identity and messaging across company outputs
- Analyze social data & trend to inform future strategy and practices, content direction
3. Digitalization (10%)
- Support MKT Strategy Head in implementing digitalization for the company including but not limited to website enhancement, consumer database, CRM build-up etc.
- Collaborate & Consult category team in digital & content approaching projects / tasks
4. Team management (10%)
- Build up workflow & framework
- Training team members to grow up competencies
Yêu Cầu Công Việc
- A Bachelor degree or equivalent, major in Communications, Marketing or related field.
- At least 05 years of working experience with similar position
- Proven success in expanding a brand’s presence by creatively driving user-centric contents and digital experience with strategic minds and creativity
- Good communication
- Actively seeks opportunities and proposes solutions
- Fluently in English
- Working at District 1, FMCG company.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Năm 1996, Công ty TNHH Phân phối Phát Việt ra đời, trở thành Công ty phân phối độc quyền tại Việt Nam của thương hiệu mỹ phẩm Naris - một trong mười thương hiệu mỹ phẩm lâu đời và được ưa chuộng nhất đến từ xứ sở hoa anh đào Nhật Bản - quốc gia dẫn đầu thế giới trong lĩnh vực làm đẹp.
Là một trong số ít những thương hiệu mỹ phẩm tên tuổi nước ngoài có mặt sớm nhất tại thị trường Việt Nam, ngay từ những bước chân đầu tiên, thương hiệu mỹ phẩm Naris đã trở nên gắn bó và quen thuộc với những người yêu cái đẹp với các dòng sản phẩm dưỡng da và trang điểm phù hợp với làn da phụ nữ Á Đông. Bất cứ ai yêu thích làm đẹp và yêu thích vẻ đẹp tự nhiên, thuần khiết đều chia sẻ với nhau bí quyết làm đẹp hoàn hảo của Naris. Mỹ phẩm Naris luôn đạt tiêu chuẩn bảo vệ sức khỏe người tiêu dùng được Hiệp hội Mỹ phẩm Quốc tế, Tổ chức Y tế Thế giới công nhận và Bộ Y Tế Việt Nam kiểm nghiệm.
Trong 13 năm qua, mỹ phẩm Naris chính hãng đã được phân phối rộng rãi đến những người yêu cái đẹp Việt thông qua ba kênh phân phối
- Hệ thống Showroom trưng bày sản phẩm
- Đội ngũ Direct Sales – chuyên viên tư vấn trực tiếp
- Hệ thống Đại lý bán buôn – bán lẻ trên toàn quốc
Hiện tại mỹ phẩm Naris triển khai thêm hệ thống Nature pcs shop trên toàn quốc