Mô tả công việc
1. To ensure guest are serviced within specified time.
2. To keep the team updated the menu and presentation standards.
3. To communicate with guests and staff using clear and professional language, and answer phone calls using appropriate telephone etiquette.
4. To effectively answer any questions regarding menu and assist with menu selections.
5. To be able anticipate any unexpected guest need and reacts promptly and tactfully.
6. To apply service techniques correctly at all times, and serving Food & Beverage items with enthusiasm.
7. To assist in serving food courses and beverages to guests.
8. To ensure the set-up of tables is in accordance with types of event and service standards.
9. To record transaction / orders in Point of Sales systems at the time of order.
10. To communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability.
11. To communicate additional meal requirements, allergies, and dietary needs, and special requests to the kitchen.
12. To check with guests to ensure satisfaction with each food course and beverages.
13. Responsible for clearing, collecting and returning food and beverage items to proper area.
14. To maintain cleanliness of work areas, china, glass, etc. throughout the shift.
15. To review order dockets ensuring accurate and timely preparations for order requirements accordingly.
16. To present accurate final bill to guest and process payment.
17. To perform shift closing on the Point of sales terminal and tally cash and credit card settlements.
18. To ensure that the restaurant is always kept clean and organized, both at the front as well as the back of house areas.
19. To ensure that hotel brand standards and SOP's are consistently implemented.
20. To work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential.
21. To complete closing duties, including restocking items, turning off lights, etc.
22. To conduct monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.
23. To take an active role in coaching and developing junior staff.
24. To perform any other duties related to food and beverage service assigned by the manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Attractive Medical package
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. Two to three years’ experience as an F&B Captain in high volume five-star hotels or upscale hotels/ or in fine dining restaurant with excellent oral and written communication skills.
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese.
4. Ability to speak Chinese, Japanese or Korean as an advantage.
5. Ability to speak, read, write and understand the primary language(s) used in the workplace. Use judgment and reasoning to cope with emergencies such as sudden illness, accident, or interrupted service.
6. Exceptional knowledge and understanding of various dining cultures and food service techniques and standards.
Yêu cầu hồ sơ
Pizza Hut là chuỗi nhà hàng pizza được yêu thích và lớn nhất thế giới, trực thuộc tập đoàn Yum! (www.yum.com). Pizza Hut tự hào hiện diện tại 100 quốc gia trên khắp thế giới từ tháng 4 năm 2016.
Pizza Hut có mặt tại Việt Nam từ năm 2006 với 100% vốn nước ngoài; và hiện đã phát triển hơn 110 nhà hàng với trên 3.000 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Sự kiện này đánh dấu một cột mốc ý nghĩa để minh chứng cho sự cam kết của nhãn hàng về chất lượng pizza hảo hạng và phong cách phục vụ chuyên nghiệp.
Review Pizza Hut Việt Nam
Phỏng vấn không chuyên nghiệp, khó, không gửi mail phản hồi
Làm cũng được 1 năm, nam làm ca tối tới 12h cũng khá cực, giờ cao điểm nghe call như khùng luôn, được cái tối thì ít người gọi đặt hơn bình thường cũng có time lướt fb.(rv)
Mình làm ở chi nhánh Lotte Biên Hòa được hơn 2 năm, môi trường công việc rất tốt, phù hợp với sinh viên, rèn dũa được nhiều kỹ năng mềm, kết bạn được với nhiều người bạn mới(rv)