*Scope of responsibilities:
- Scrutinize and assess of the quality of existing operational management documents for Finance, Human Resources, Sales, Academic Operations, IT, Marketing, and other departments, including but not limited to regulations, procedures, standards, and guidelines across the entire system;
- Consolidate with departments and branches to plan operational management documents that will be used uniformly across the system and those that will be used specifically at the branch level;
- Develop, improve, and maintain a quality management system to ensure the quality of departmental operational processes;
- Implement training for relevant personnel to ensure that the operational management system is executed according to quality standards;
- Manage regulations and procedures during operations;
- Conduct periodic quality scrutiny, identify potential issues, and propose solutions;
- Analyze quality data, identify trends, and suggest necessary improvements;
- Prepare periodic process quality reports and present the results of quality scrutiny and assessments to the Leadership;
- Monitor and ensure the implementation of corrective and preventive actions;
- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.
*Requirements:
- General Requirements:
- Education: Bachelor's degree or above, preferably in Quality Management, Education, Business Administration or related fields;
- Experience: At least 5-7 years of experience in quality control and assurance, preferably in the education sector or related industries;
- Computer Skills: Proficient in MS Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.);
- Language Skills: Good English proficiency in all four skills: Listening, Speaking, Reading, and Writing.
- Knowledge and Skills:
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Effective communication and presentation skills;
- Excellent organizational and time management skills;
- Systems thinking;
- Detail-oriented, accurate, and reliable;
- Highly responsible and disciplined;
- Honest, enthusiastic, and friendly;
- Values and adheres to professional ethics;
- Ability to work under pressure.
Location: 27 Lê Văn Lương, Bắc Từ Liêm, Hà Nội.
Công ty TNHH SONION Việt Nam được thành lập vào năm 2005 với vốn đầu tư 100% của Đan Mạch. Tập đoàn Sonion có trụ sở ở nhiều quốc gia trên thế giới như Mỹ, Hà Lan, Ba Lan, Trung Quốc, Philippin. Ở Việt Nam, Sonion có hai nhà máy, một nhà máy tại khu Công nghệ cao, quận 9, HCM với quy mô khoảng 5000 nhân viên và một nhà máy ở khu công nghiệp Đông Xuyên – Tp. Vũng Tàu.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các loại bảo Hiểm: BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- trò chơi
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
-
Sonion Việt Nam với 1.600 nhân viên làm việc tại Khu công nghệ cao Sài Gòn đang mở rộng kinh doanh vào năm 2009.
Mission
Sonion chuyên sản xuất các linh kiện vi cơ điện tử cho các thiết bị âm thanh và máy trợ thính, chúng tôi tự hào là một trong những công ty hàng đầu cung cấp các giải pháp âm thanh tối ưu cho khách hàng, mang lại nhiều giá trị nhằm cải thiện cuộc sống cho mọi người.
Review SONION Việt Nam
Thời gian làm việc và mức lương rõ ràng Có các chính sách đãi ngộ thể hiện sự quan tâm tới nhân viên chu đáo (indeed)
Không khác gì công ty gia đình, văn hoá đổ thừa đổ lỗi, xây dựng system rất tốt nhưng cứng nhắc (RW)
Công ty càng ngày càng chán, lương thì ko tăng, cơm trưa nấu như cho heo ăn, công ty gì mà bợ đít, nịnh nọt thì đưa lên, ai công tư phân mình thì đì, không công bằng. (RW)