Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The duties and responsibilities of Faculty Assistant include but is not limited to:
- Be the point of contact for students (and their parents) having study program related inquiries;
- Support the examination office at VGU and at the German partner universities;
- Be in charge of having students' grades input in the VGU's Integrated Campus Management System (ICMS) and keep them up-to-date;
- Support the scheduling, resource planning, and operation of teaching modules (timetables, room booking, attendance lists, distribution of course material, course evaluations, etc.);
- Prepare timesheets and other required documentation for part-time (visiting) lecturers and teaching staff;
- Assist in organizing exam;
- Handle the posting of exam problem and answer sheets between the German partner universities and VGU;
- Communicate with the study program partners in Germany;
- Arrange the visits of faculty from the German partner universities;
- Cooperate closely with the other departments.
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualification: Bachelor degree in business administration, economics, social sciences, mathematics, engineering or related fields. Master's degree is an advantage
2. Experiences:
- First working experiences in the fields of Academic Affairs and Higher Education Administration
3. Knowledge:
- Knowledge of office management principles, methods, and procedures
- Knowledge of sorting/filing techniques and records retention policies and schedules to maintain accurate records
- Understanding about Vietnamese and German education system is an advantage
4. Skills
- Proficiency in English both in written and orally
- Knowing German language is an advantage
- Good manners of expression, good writing skills and organizational skills
- Good command in using MS Office Software
- Be able to work efficiently, independent and self-organized
- Handling student's concerns in a professional manner
- Customer-oriented mindset
- Being careful and attentive to detail
5. Behaviours required
- Good attendance and punctuality
- Teamwork mindset
- Courteous and friendly
- Respect for cultural background of staff, students and partners
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 60 days
- Cơ hội huấn luyện:
- Free English and German classes
- Participating in orientation training and professional training classes - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 40-hour work week or 8-hour work-day from Mon to Fri
- Đồng nghiệp: Friendly and supportive
- Phúc lợi:
-13th month salary
-Accident insurance 24h PVI
-Bonus on Tet, public holiday
-Provide laptop
-Pay SI on the 1st month of working and exactly salary amount as contract
-Salary raise as working experience and review salary basing on performances
-Annual teambuilding
-Shuttle bus from HCMC to VGU - Ngày nghỉ: 12 days per year and sick leave full pay 3 days per year
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Trong năm 2015, Tập đoàn Pacific Star tự hào thành lập đơn vị mới nhất của Tập đoàn – Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) tại Việt Nam. Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) hoạt động dựa trên sự kết hợp giữa chuyên môn và sự am hiểu về lĩnh vực logistics, chúng tôi hoàn toàn có thể cạnh tranh với các doanh nghiệp trong nước và thích ứng với nền kinh tế năng động thông qua quá trình học hỏi và am hiểu những yêu cầu và mong muốn của khách hàng....
- Vận tải đường biển đang là thế mạnh của chúng tôi, chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ vận chuyển cho cả hàng FCL và LCL, dịch vụ giao hàng tận nơi, …
- Chúng tôi cũng cung cấp các dịch vụ vận chuyển bằng đường hàng không như giao nhận hàng, kho vận, thủ tục hải quan,…