Mô tả công việc
*** Mission:
We are seeking a dedicated individual to join our team as a Quality Engineer who will be an internal customer representative, guaranteeing the quality of the products delivered until customer satisfaction by implementing the principles of continuous improvement. He/she will take following tasks:
• Participate in improving product quality, promote quality methods and tools linked to the specificities of the product.
• Maintain, transmit indicators and lead action and improvement plans until their effectiveness is verified.
• Involve teams in contributing to customer satisfaction.
• Ensure the processing of internal and external complaints.
• Conduct periodic audits to ensure the correct application of processes (internal or external).
• Ensure that the cause analysis is carried out before implementing corrective and preventive actions following the quality alert.
• Verify product compliance with regulatory and customer requirements.
• Monitor the operation of the processes within their scope (design, development, qualification, validation, manufacturing, repair).
• Validate internal test reports, files, or forms.
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Yêu cầu công việc
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Nghỉ phép có lương
Giải thưởng
Công ty TNHH Suất ăn công nghiệp Thiên Hà Galaxy Catering chuyên về lĩnh vực suất ăn công nghiệp.
Trải qua 25 năm thành lập và phát triển Công ty đã không ngừng mở rộng và phát triển, hệ thống khách hàng trải dài từ Bắc vào Nam. Toàn bộ khách hàng hiện nay của Thiên Hà là các công ty nước ngoài hoặc công ty liên doanh. Trong đó, tập trung 90% là khách hàng đến từ Nhật Bản, Âu, Mỹ
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành