Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
CÔNG TY ĐỊNH CƯ SX TM DV HOÀNG TÂM hoạt động và phát triển hơn 12 năm trên thị trường sản xuất và thương mại, là công ty tiên phong top chuyên cung cấp quà tặng doanh nghiệp, in logo thương hiệu, cung cấp các sản phẩm sản phẩm, dịch vụ cho sự kiện hội nghị, giới thiệu khách hàng, in ấn thiết kế quảng cáo, lịch tết, Set up ý tưởng các sản phẩm văn hóa , dịp lễ tết như thực phẩm bánh kẹo, mứt, rượu, quà tặng tết , hộp quà tết, bánh trung thu cung cấp sỉ cho đối tác trong hệ thống ngân hàng toàn quốc Vietcombank, BankBIDV, Vietinbank, Agribank...., các doanh nghiệp lớn trong nước và nước ngoài.
Ngoài ra, Hoàng Tâm là công ty sản xuất phát triển mạnh trong lĩnh vực nhập khẩu trực tiếp nguyên liệu giấy ở nhiệt Oji - Japan, Thái Lan, đưa vào vườn sản xuất giấy nhiệt dùng In bill, in hóa đơn, giấy tính tiền điện, tiền nước, cho các dòng máy POS, cà thẻ, cung cấp sỉ cho tất cả thị trường, hệ thống siêu thị, điện lực, ngân hàng, sân bay, cửa hàng đồ ăn, thức uống, thời trang.. ..
Xuyên suốt 12 năm hành động phát triển Hoàng Tâm không ngừng khẳng định vị trí hiệu quả, hợp tác với các đối tác lớn trong hệ thống ngân hàng, doanh nghiệp, phân phối sản phẩm toàn quốc và quốc tế, với phương pháp đổi mới , sáng tạo mang lại giá trị và chất lượng trong từng sản phẩm dịch vụ góp phần tạo nên thành công của công ty trên thị trường.
Những sản phẩm được sản xuất theo quy trình công nghệ hiện đại, kết hợp thủ công công tay nghề cao cho ra đời những sản phẩm chất lượng đẹp độc lạ, kỷ thuật tinh tinh tốt nhất, tạo niềm tin mang lại sự hài lòng cho khách hàng khi sử dụng sản phẩm.
Công ty Hoàng Tâm luôn đặt ưu tiên cho sản phẩm và đào tạo nhân tài. Chúng tôi luôn chào đón những thành viên mới gia nhập vào đại gia đình Hoàng Tâm. Hãy đăng ký để đồng hành cùng Hoàng Tâm phát triển con đường sắp xếp cho bạn.