Mô tả công việc
• Monitoring operational supplies, stationary, and storekeeping to support smooth operation
• Manage stock of forms, collaterals and ensure they represent in line with hotel standards, prepare requisitions for amenities on a timely basis (project, Movie Calendar, payment for Pianist, Netflix….)
• Ensure personnel information and all supporting administration for each colleagues such as new comer, on boarding preparation
• Review daily VIP arrivals to prepare for relevant welcome amenities and special requests
• Preview VIP next day arrivals, ensuring that those with special requests and those accorded special status by hotel are highlight to Management and necessary related functions are actions
• Liaise with other departments and necessary outside contracts to ensure excellent service delivery
• Familiar with the hotel’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes whenever possible
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
• Perform any other duties that assign by the management from time to time.
• Prepare and submit monthly report including Taxi expenses report, Immigration report to Tourism Department, Upselling report…
• Daily in charge of VAT issuing for all check out guests
• Support Front Desk agent to update Guest Profile, especially Vietnamese guest with details address for daily immigration report purposes
• Cadena, WOT update in timely basis
• Follow up and coordination with HR regards to monthly training report, HR activities and project
• Other duty may assign by DM, AFOM, FOM, DOR
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- International training opportunities and career development
- Dynamic and international working environment
- Other benefits as per Hotel policies
Yêu cầu công việc
Required Skills:
- Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Must speak fluent English. Other languages preferred.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System
Qualifications:
High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Experience:
1 year experience in guest / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
English CV
TẬP ĐOÀN RITA VÕ hoạt động đa ngành trong nhiều lĩnh vực, khẳng định uy tín trên thị trường Việt Nam với vai trò nhà phân phối hàng loạt các thương hiệu hàng đầu thế giới. Hiện nay, TẬP ĐOÀN RITA VÕ đang phát triển vững mạnh trên nhiều lĩnh vực:
- RITA VÕ HOME PRO - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ muanhanhVATLIEUXAYDUNG - Thế giới VLXD & Nội thất cao cấp
- RITA VÕ AUTO - Nhập khẩu và phân phối ô tô
- RITA VÕ FASHION - Trung tâm thời trang cao cấp
- RITA VÕ PREMIUM CAFE - Hệ thống quán cafe và cafe rang xay 100% nguyên chất
- RITA VÕ HOTEL, GOLF, RESORT… tại Phú Quốc
- RITA VÕ SPORT - Thế giới dụng cụ thể dục thể thao
- RITA VÕ LIFEWINDOW - Thế giới cửa & phụ kiện cao cấp
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn thành lập năm 1998
Mission
Nỗ lực thực hiện sứ mệnh tạo dựng thương hiệu lớn mạnh và phát triển bền vững. Chia sẻ khó khăn cũng như lợi ích với đối tác, khách hàng và cộng đồng xã hội. Cùng nhau gắn bó trên con đường phát triển thịnh vượng.