Việc làm CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG
Senior C&B Officer
CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG
40 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Minh Khai,Hà Nội

Mô tả công việc

We are seeking a talented Senior C&B Officer to join our dynamic HR team. The Senior C&B Officer will be responsible for designing, implementing, and managing compensation and benefits programs that attract, retain, and motivate employees.

The successful candidate will have a strong understanding of compensation structures, benefits administration, and compliance requirements. They will also possess excellent analytical skills and the ability to communicate effectively with employees at all levels of the organization.

The main responsibilities include, but are not limited to:

  • Design and implement compensation and benefits programs that align with the organization's strategic objectives and competitive market practices;
  • Manage the administration of employee compensation effectively and timely, including monthly payroll, salary benchmarking, personal income tax, incentive programs, and salary review processes.
  • Oversee the administration of employee benefits programs, including health insurance, social insurance, well-being allowances, and other employee perks.
  • Prepare job descriptions, job analyses, job evaluations, and job classifications;
  • Maintain accurate and up-to-date employee records on HRIS, ensuring that changes in employment status are promptly reflected;
  • Conduct regular market analysis to ensure our compensation and benefits packages remain competitive and attractive to current and prospective employees;
  • Provide guidance and support to HR Business Partners and managers on compensation and benefits-related matters;
  • Stay informed about industry trends and best practices in compensation and benefits administration, and make recommendations for continuous improvement;
  • Provide training and guidance to junior members to enhance their competency and performance.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field;
  • A minimum of 3 years of experience in all Compensation & Benefits matters, including payroll, social insurance, personal income tax, and benefits program;
  • Prior experience in HR practices and compensation cycle management in companies with over 500 employees;
  • Adequate knowledge of current labor rules and regulations;
  • Good English communication skills;
  • Proficient in MS Office, Google Suite (Doc, Spreadsheet, etc.) and experienced using HRIS;
  • Strong quantitative and analytical skills;
  • Exceptional problem-solving abilities and communication skills, with a proactive attitude toward addressing challenges;
  • Ability to work effectively in a fast-paced environment and manage multiple priorities simultaneously;
  • Trustworthy, responsible, detail-oriented, and organized;
  • Shows initiative and has a strong work ethic.

Quyền lợi được hưởng

1. Salary and Benefits

  • Attractive salary and benefits (Lunch Allowance, End of Year Bonus, Additional Bonus) and annual salary review;
  • Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
  • Bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a charming baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
  • Annual health check, annual flu vaccination;
  • Fantastic internal events;
  • Summer vacation (Paid days off and bonus);
  • Paid leave (12 days/year).

2. Working Environment

  • We work 40 hours per week (Monday-Friday);
  • International, fun, and professional working environment;
  • Standing desks if you like;
  • Modern hardware provided by the company (laptop, monitor, etc.);
  • No dress code;
  • Free drinks (coffee, tea, etc.);
  • English working environment;
  • Training and career development opportunities.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG
CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Suốt hơn 2 thập kỷ đồng hành cùng triệu phụ nữ Việt, TMV Ngọc Dung đã vươn mình trở thành hệ thống thẩm mỹ viện dẫn đầu về chất lượng, đáp ứng mọi nhu cầu thẩm mỹ của phái đẹp.

HÀNH TRÌNH PHỦ SÓNG THƯƠNG HIỆU 1998 – 22 NĂM – 18 CHI NHÁNH
Thẩm mỹ viện Ngọc Dung được thành lập vào năm 1998 bởi bà Võ Thị Ngọc Dung – một nữ doanh nhân thành đạt trong lĩnh vực chăm sóc sắc đẹp tại Việt Nam. Sau 22 năm phát triển, TMV Ngọc Dung đã có 18 chi nhánh trải dài từ Nam ra Bắc.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1998

Mission

  • Hệ thống Thẩm mỹ viện Ngọc Dung cam kết cung cấp những dịch vụ chất lượng cùng phong cách phục vụ tận tâm, đồng thời hướng đến hình thành văn hóa ứng xử tôn trọng chữ TÍN trong mối quan hệ giữa Nhân viên – Nhân viên, Nhân viên – Công ty và ngược lại.
  • Chúng tôi luôn tiên phong cập nhật xu thế phát triển của ngành thẩm mỹ trên thế giới. Đồng thời chú trọng xây dựng một môi trường làm việc hiện đại, đảm bảo sức khỏe, giá trị tinh thần và vật chất cho đội ngũ nhân sự.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG

CÔNG TY TNHH THẨM MỸ NGỌC DUNG

Click để đánh giá